تعرفه مکالمات درون و برون شبکه یکسان می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۰۷۸

همراه اول اعلام کرد از تاریخ اول مهرماه تعرفه پایه سرویس مکالمه درون و برون شبکه، یکسان می‌شود.   از ابتدای مهر ماه سال جاری تعرفه پایه (آزاد) سرویس مکالمه درون و برون شبکه همراه اول یکسان می‌شود. براساس این گزارش، از یکم مهر ماه هر دقیقه مکالمه درون و برون شبکه بصورت تک نرخی برای سیم کارت‌های دایمی ۵۹۹ ریال و برای سیم کارت‌های اعتباری ۸۹۹ ریال محاسبه می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است که این روش جدید قیمت گذاری موجب سهولت و شفافیت بیشتر در محاسبه هزینه مکالمات مشترکین خواهد شد. از مزایای دیگر این طرح کاهش تعرفه تماس‌های برون شبکه برای مشترکین دایمی و اعتباری همراه اول است. همزمان با اجرای این طرح که در چارچوب مصوبات رگولاتوری و منطبق با روش‌های روز قیمت گذاری در دنیا است جهت بالا بردن قدرت انتخاب و امکان مدیریت بیشتر هزینه مشترکین، بسته‌های مقرون به صرفه و متنوع مکالمه درون شبکه برای مشترکین دایمی و اعتباری همراه اول ارایه شده است. مشترکین دایمی و اعتباری می‌‌توانند با شماره‌‌گیری #۳۳۷*۱۰* بسته‌‌های مکالمه ماهانه را مشاهده و خریداری کنند.

گفتنی است پیش‌تر در سال ۹۳، طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه برای مشترکین دایمی و اعتباری همراه اول صورت گرفت که به موجب آن، هزینه‌‌های جابه‌جایی در شبکه همراه، تعرفه‌های زمان اوج ترافیک و زمان غیر اوج ترافیک و هزینه‌های بین شهری و بین استانی حذف و تعرفه مکالمات درون شبکه برای مشترکین دایمی و اعتباری یکسان شد. اما به موجب طرح جدید، تعرفه تمامی تماس‌های درون و برون شبکه همراه اول نیز یکسان می‌شود. همراه اولی‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

 

ارسال نظر