رتبه مناسب ایلام درارایه تسهیلات اشتغالزایی

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۹۹۱۲
رتبه مناسب ایلام درارایه تسهیلات اشتغالزایی

ایلام|مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: استان ایلام جزو ۵ استان برتر کشور درارایه تسهیلات اشتغالزایی در کشور است.

شکرالله شیرخانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مرحله اول واگذاری تسهیلات اشتغالزایی با اعتبار 108 میلیارد‌ی در استان ایلام اجرا شده است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: تلاش شده است که در رسیدن به اهداف طرح که همانا فرآورده آن اشتغال است به نتیجه مثبت برسیم و افق دیده شده محقق شود. منابع زمانی به اشتغال منجر می‌شود که ترکیبی از هم افزایی حاصل شودو رفتارسازمان‌های مرتبط با حوزه اشتغال رفتاری ترکیبی باشد. او مشخص بودن دستگاه اجرا و برآورد نیاز استان به تسهیلات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه اجرا نسبت به برآورد نیازبه سرمایه‌گذاری را برآوردو تامین سرمایه را خواستار که اقدامات بایسته در این خصوص اعمال می‌شود.

شیرخانی به مرحله اول طرح تسهیلات اشتغالزایی در استان ایلام اشاره و بیان کرد: اقدامات انجام شده در خصوص تعیین دستگاه اجرا و برآورد نیازبه سرمایه‌گذاری و هم افزایی سازمان‌های مرتبط با حوزه اشتغالزایی به‌دقت انجام و از یک برنامه‌ریزی دقیق برخوردار که این اقدامات که ماحصل آن افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در استان ایلام بوده است استان ایلام را در ردیف 5 استان برتر کشور در حوزه اشتغالزایی قرار داده است.

 

ارسال نظر