اخبار شهرستان ها

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۸۲۰

رزمایش خدمت رسانی  و محرومیت زدایی

زاهدان| رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) در سه محور در سراسر سیستان و بلوچستان درحال برگزاری است. فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: سه محور این رزمایش جهادی شامل، سازندگی، امنیتی و محرومیت زدایی است و تا 29 شهریور ادامه دارد.

سردار امان‌الله گشتاسبی افزود: با توجه به اینکه دشمن، به دنبال ایجاد جنگ اقتصادی است، این رزمایش در راستای خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

او به فعالیت 432 گروه جهادگر شیعه و سنی در این رزمایش اشاره کرد و گفت: این جهادگران کار تعمیر و بازسازی 37 مدرسه، 16 مسجد، منازل روستایی و قنوات استان را انجام می‌دهند.

راه‌اندازی بانک اطلاعات مشاغل در سامانه ۱۱۸ مرکزی

اراک | مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی گفت: بانک اطلاعات مشاغل در سامانه ۱۱۸ استان مرکزی راه‌اندازی شد.

علیرضا فرهادی با اشاره به سامانه مخابراتی استان مرکزی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح بالا بردن و بهبود فضای کسب و کار در استان است، با اجرای این طرح صاحبان مشاغل می‌توانند زمینه کسب و کار امن و مطمئن داشته و بتوانند شماره تلفن خود را در اختیار عموم قرار دهند.

فرهادی بیان کرد: متقاضیان از طریق معرفی شماره تلفن خود می‌توانند کسب درآمد کنند ضمن اینکه از طریق سامانه 118 می‌توان خدماتی مانند، تدریس خصوصی، تعمیر لوازم خانگی، درخواست مشاوره و غیره را دریافت کرد.

کشف انبار احتکار لاستیک خارجی در مشهد

مشهد| یک انبار احتکار لاستیکهای خارجی خودرو در مشهد کشف و کالای آن ضبط شد.

رییس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: این انبارکشف انبار احتکار لاستیک خارجی در مشهد امروز در بلوارطبرسی کشف و بازرسی شد. امید جلیلی افزود: بیش از هزار و 500 حلقه لاستیک در این انبار دپو شده بود که طبق گفته مالک ارزش آن بیش از 20 میلیارد ریال است، این انبار مهر و موم و پرونده تعزیراتی در این خصوص تشکیل شد.

از ابتدای امسال تا کنون 56 انبار کالای مظنون به احتکار در خراسان رضوی کشف شده که 35 مورد از این تعداد مربوط به مشهد است.

قاچاقچیان سوخت به ۵ سال حبس محکوم شدند-بوشهر رییس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به کشف سوخت قاچاق سازمان یافته در استان بوشهر گفت: این قاچاقچیان هر کدام به تحمل پنج سال حبس و چهار برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم شدند.

اهدای نوشت افزار به دانش‌آموزان معلول

کرمان| در آستانه بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان معلول در سیرجان بسته‌های نوشت افزار و کیف اهداء شد. برای تهیه این بسته‌ها به همت موسسه خیریه میلاد نور سیرجان، 150 میلیون ریال با اهدای نوشت افزار به دانش‌آموزان معلول حمایت خیران و نیکوکاران هزینه شد. در این اقدام خیرخواهانه بیش از 170 کیف مدرسه و بسته‌های نوشت افزار به خانواده‌های دارای دانش‌آموز معلول و دانش‌آموزان بی بضاعت روستاهای حاشیه شهر سیرجان اهداء شد.

 

 

ارسال نظر