حمایت از اقتصاد خانوار و معیشت شهروندان

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۸۱۳
حمایت از اقتصاد خانوار و معیشت شهروندان

شهربانو امانی گفت: شرکت شهروند با اقدامات موثری که در خصوص تنظیم بازار و نحوه عرضه کالا انجام داده گام مثبتی در بهبود معیشت شهروندان و ایجاد امنیت روانی جامعه برداشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، شهربانو امانی در بازدید از فروشگاه شهروند بیهقی و مثبت خواندن عملکرد این فروشگاه در روند تنظیم بازار و حمایت از اقتصاد خانوار گفت: مسیر رو به رشد و اقدامات اثر بخشی که این روزها در مجموعه فروشگاه‌های شهروند شاهد هستیم ماحصل فرصتی است که به مدیران جوان داده شده و بی شک آثار و نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به کمپین #یکیبرایدوستم این پویش را برآمده از اصل نوع‌دوستی و همدلی مردم دانست و افزود: اجرای کمپین یکی برای دوستم که در فروشگاه‌های شهروند در حال انجام است برنامه مثبتی است که در راستای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان شکل گرفته که می‌تواند در ادامه با همکاری دیگر سمن‌ها و موسسات خیریه توسعه پیدا کرده و به نحو احسن به شکوفایی برسد.

امانی با اشاره به شرایط پیش آمده در جامعه و نگرانی شهروندان از کمبود کالا گفت: شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ایجاب می‌کند حمایت از اقتصاد خانوارها و وضع معیشتی مردم بیش از پیش مورد توجه واقع شود، مردم بابت تامین مایحتاج خود هیچ نگرانی نداشته باشند، اقلام اساسی و دیگر کالاها به وفور در فروشگاه‌ها موجود است و هیچ کمبودی در تامین کالا وجود ندارد.

او در ادامه با تاکید بر اجرای برنامه‌ریزی‌های درست و هدفمند در راستای تنظیم بازار و کاهش فشار روانی ایجاد شده بر مردم افزود: شرکت شهروند با اقدامات موثری که در نحوه عرضه کالا و تنظیم بازار انجام داده است توانسته گام مثبتی در بهبود معیشت شهروندان و ایجاد امنیت روانی جامعه بردارد و امیدوار هستیم به زودی شاهد کاهش خرید‌های هیجانی شهروندان و تعدیل نحوه خرید مردم باشیم. عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای مردم آن هستند تصریح کرد: مردم در تمام این سال‌ها ثابت کردند که برای حمایت از همنوعان خود و رشد و تعالی کشورشان تمام سرمایه خود، ولو سرمایه انسانی یا مالی را هزینه می‌کنند و دوران هشت سال دفاع مقدس گواه روشنی بر این مدعاست که وفاق و همراهی بین مردم ازهم گسستنی نیست.

* شایان ذکر است شهربانو امانی در حاشیه بازدید از فروشگاه شهروند و بیهقی و گپ و گفت با کارکنان و مشتریان حاضر در فروشگاه در پویش مردمی حمایت از تحصیل کودکان نیازمند مشارکت کرد.

 

ارسال نظر