«بازنشستگان» صاحبان تامین اجتماعی

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۵۴۳

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی در این آیین گفت: بازنشستگان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند و زندگی در زمان بازنشستگی نیازمند برنامه‌ریزی است.

مراسم روز خانواده و تکریم از بازنشستگان تامین اجتماعی استان ایلام برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن روز خانواده وتکریم بازنشستگان روز یک شنبه ۱۸ شهریور مراسمی با حضور مدیران تامین اجتماعی استان، اعضای کانون بازنشستگان، مدیران کل دستگاهای مرتبط در سالن جلسات سالن فنی و حرفه شهر ایلام برگزار شد

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی در این آیین گفت: بازنشستگان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند و زندگی در زمان بازنشستکی نیازمند برنامه‌ریزی است.

سهیلا ملکشاهی افزود: مسوولان سازمان تامین اجتماعی به خوبی می‌دانند معیشت بازنشستگان در شان انان نیست، همواره درتلاش می‌شود طرح همسان سازی حقوق این افراد اجرا شود.

وی ادامه داد: بازنشستگان در طول خدمت بهترین روزهای زندگی خود را با تلاش و خدمت برای به حرکت درآوردن چرخ این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند بنابراین برای ایجاد شادی و آغازی زیبا برای این افراد نیاز مند برنامه‌ریزی دقیق و مناسب است.

وی با بیان اینکه باید حرمت بازنشسته‌ها در جامعه حفظ شود، گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در جامعه از جمله اقشار مختلف از جمله بازنشستگان دولتی، تامین اجتماعی، مشاغل آزاد و … سبب پیشرفت و آبادانی کشور می‌شود.

اجرای موسیقی، نمایش طنز و تجلیل از بازنشستگان از مهم‌ترین برنامه‌های روز خانواده در استان ایلام بود.

 

ارسال نظر