نبود مسیرهای پروازی به مقصد کشورهای مختلف جهان

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۱:۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۹۳۷۲
نبود مسیرهای پروازی به مقصد کشورهای مختلف جهان

کرمان|در شرایطی که گردشگری یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های درآمدزایی است؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در حال حاضر گردشگری این استان نیازمند افزایش خطوط پروازی به مقصد نقاط مختلف ایران و جهان است.

به گزارش ایسنا غلامرضا فرخی در دیدار مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان افزود: در حال حاضر استان کرمان جزو استان‌های برتر گردشگری کشور است و باید زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران در این خطه فراهم گردد.

او با ابراز خرسندی از وجود 5 فرودگاه در سطح استان کرمان تصریح کرد: کرمان باید از طریق خطوط هوایی به بیشتر استان‌های کشور متصل شود.

فرخی با بیان اینکه استان کرمان از نبود مسیرهای پروازی به مقصد کشورهای مختلف جهان رنج می‌برد، تاکید کرد: در حال حاضر بیشتر هم استانی‌ها از طریق فرودگاه‌های استان‌های همجوار و یا حتی تهران به خارج از کشور سفر می‌کنند که این مساله سبب افزایش هزینه‌های سفر نیز می‌شود. او با تاکید بر اینکه بخش خصوصی فعال در صنعت گردشگری استان کرمان توان چارتر کردن پروازهای داخلی و خارجی را دارد، افزود: باید شرایط برای افزایش این قبیل پروازها در استان کرمان بیش از گذشته فراهم شود.

 

ارسال نظر