التهاب بازارها در حال فرونشستن است

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۲۸۷
التهاب بازارها 
در حال فرونشستن است

ایلام|استاندار ایلام گفت: التهابات بازار در حال فرو نشستن است و پیش‌بینی‌ها این است که نهایتاً تا دو ماه آینده بازار به آرامش خواهد رسید.

به گزارش ایسنا،

 قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست هم‌اندیشی با اتحادیه‌های صنفی استان، دیدار با اقشار مختلف مردم را بهترین شیوه گرفتن مشاوره از آنان دانست و گفت: می‌کوشیم این دیدارها و جلسات به‌صورت دوره‌ای و مستمر ادامه داشته باشد.

او با اشاره به نشأت گرفتن انقلاب اسلامی از بازار اظهار کرد: صدای انقلاب اسلامی از بازار بلند شد، انقلاب فرزند بازار است، اگر این فرزند آسیب ببیند، بازار همه سرمایه خود را برای این فرزند خود فدا می‌کند و همه ما در جریان مشکلات موظف هستیم که در این شرایط خاص مشکلات را برطرف کنیم. او خاطرنشان کرد: دشمنان با فشار بر مردم به دنبال فروپاشی کشور هستند تا از این مسیر قدرت کشور را بشکنند و با تقسیم ایران به کشورهای کوچک، آن را تحت سیطره خود درآورند که در این شرایط باید به‌علت تقویت این انقلاب و کشور، دست در دست هم و با ایستادگی از این شرایط عبور کنیم، چون شریط امروز ما اصلاً بدتر از دوران جنگ نیست، چرا که آن دوران در ابتدای مسیر بودیم اما اکنون شرایط فرق کرده است.

 

ارسال نظر