بررسی سایه روشن شایعات تغییر مدیرعامل همراه اول

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۵۲۹
بررسی سایه روشن شایعات تغییر مدیرعامل همراه اول

 اواخر هفته گذشته قبل از تعطیلات‌ شایعاتی مبنی بر تغییر مدیرعامل همراه اول در رسانه‌های کشور منتشر شد. پس از انتشار این شایعات مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز در حد شنیده‌ها این موضوع را تایید کرد و در همان مصاحبه مراتب نارضایتی این وزارتخانه را در خصوص تغییرات احتمالی به صورت کاملا نامحسوس ابراز کرد. به گزارش «تعادل»، این شایعات در حالی حول یک اسم «مهرداد بذرپاش»، همچنان ادامه داشت که نهایتا پس از انتشار آخرین خبر مبنی بر اینکه بذرپاش مدیرعامل همراه اول شد، دفتر وی در اطلاعیه‌ای با تکذیب این خبر به صورت تلویحی اساس این شایعات را تایید کرد و علت انجام نشدن این تغییرات را تمایل نداشتن شخص بذرپاش اعلام کرد. فارغ از تمامی اینها چند نکته در اتفاق هفته گذشته کاملا نمایان شد و آن اختلاف نظر دوباره سهامدارعمده با دولت بود موضوعی که البته در دولت قبلی نیز وجود داشت و نهایتا سهامدار عمده با شرایطی که دولت اعلام کرد موافقت کرد و مشکلات برطرف شد. اتفاق هفته گذشته نیز آنطور که افراد مطلع می‌گویند از سوی سهامدار عمده بدون هماهنگی با نماینده دولت و وزیر ارتباطات پیگیری شده بود که با علنی شدن موضوع با مقاومت جدی وزیر ارتباطات و دولت در خصوص تغییر مدیرعامل همراه اول که نزدیک به یک سال پیش هم تغییر مدیریتی داشت مواجه شد. البته تاکنون هیچ نهاد یا شخصی در خصوص دلایل اختلاف نظر دولت و سهامدار عمده به صورت رسمی اظهارنظر نکرده و خود این موضوع باعث شده تا همچنان شایعاتی در خصوص اینکه این تصمیم همچنان به قوت خود باقی است ادامه داشته باشد.

اما آنچه به صورت رسمی و واقعی اتفاق افتاده این است که همین هفته مدیرعامل همراه اول در چند حکم مدیران جدیدی برای این مجموعه انتخاب کرد که این موضوع نشان می‌دهد که این اخبار شایعاتی بیش نیست و حمید فرهنگ به عنوان مدیرعامل همراه اول از حمایت کامل سهامداران این شرکت برخوردار است.

اما آنچه بسیاری از فعالان صنعت ارتباطات به آن تاکید داشتند این بود که بدون توجه به اسم مهرداد بذرپاش، جایگاه مدیرعامل همراه اول فردی را می‌طلبد که هم از نظر فنی و هم از نظر اجرایی با این صنعت آشنا باشد و شخصی که باید در این کسوت قرار گیرد دارای این مولفه‌ها باشد و انتخاب یک فرد با عقبه سیاسی برای این جایگاه اشتباهی جبران‌ناپذیر خواهد بود.

 

ارسال نظر