کاهش مصرف با وجود کاهش تولید آب

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۱:۰۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۷۶۰۶
کاهش مصرف   با وجود کاهش تولید  آب

اصفهان|

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران و مسوولان رسانه ملی، و با حضور در جشن بزرگ اعضای خانه مطبوعات، این قشر را بسیار موثر در پیشبرد اهداف دانست و اعلام کرد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی شفاف و بهنگام و نیز با پیگیری مطالبات بحق مردم، مدیران اجرایی را در خدمت رسانی مطلوب به مردم یاری می‌کنند.

هاشم امینی با بیان اینکه خبرنگاران با اعمال تکنیک و ظرافت خبری می‌توانند پل ارتباطی میان مردم و مسوولان باشند خاطرنشان ساخت: خبرنگاران با رسالتی که برعهده دارند می‌توانند با شفاف سازی رویدادها بستر رشد وتوسعه کشور را در تمام زمینه‌ها مهیا سازند. هم اکنون فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با توجه به حلقه ارتباطی که بین مردم و مسوولان هستند باید در کنار مسوولان صنعت آب و فاضلاب مردم را ترغیب به سازگاری با کم آبی کنند.

امینی با اینکه در تابستان سال جاری هنگام پیک مصرف آب، اصحاب رسانه تعامل و همکاری بسزایی در سازگاری مردم با بحران کم آبی در اصفهان داشتند اظهار داشت: درتابستان سال جاری که شرکت آبفا استان اصفهان با چالش کم آبی مواجه شد اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی به جهت سازگاری با کم آبی نهایت همکاری را با شرکت آبفا استان اصفهان داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به غلبه بر بحران کم آبی در فصل تابستان اظهارداشت: خوشبختانه توانستیم در فصل تابستان با همدلی، همکاری و هماهنگی مردم و مسوولان برچالش کم آبی در استان غلبه کنیم بدون اینکه شاهد هیچ گونه تنش اجتماعی در حوزه آب شرب باشیم.

 

ارسال نظر