اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۴۳:۲۸
کد خبر: ۱۲۷۱۴۶

 سهیلا طائی مدیر روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران شد؛ مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران طی حکمی سهیلا طائی را به عنوان مدیر روابط عمومی این گروه منصوب کرد. به گزارش«تعادل»، کسری غفوری مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران طی حکمی سهیلا طائی را به عنوان مدیر روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران منصوب کرد.بر پایه این گزارش سهیلا طائی از روزنامه نگاران باسابقه در رسانه‌های کشور است. وی پیش از این سردبیر سایت خبری تحلیلی تجارت نیوز بود و در رسانه های بسیاری از جمله اعتماد، تعادل، همشهری، ایران، عصرایران، تابناک و ... قلم زده است.طائی که دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم اقتصادی است همکاری مستمری با روابط عمومی وزارت نفت، وزارت بهداشت، وزارت اقتصاد، منطقه آزاد قشم داشته و مشاور رسانه ای چندین شرکت فعال اقتصادی و بورسی بوده است.

 خبرنگاران در صف اول اطلاع‌رسانی قرار دارند؛ساری| مدیرعامل آبفاشهری مازندران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، گفت: در دنیای پیچیده ارتباطات، خبرنگاران همچنان در صف اول اطلاع‌رسانی قرار دارند.در بخشی از متن پیام ذاکری آمده است: « بی‌شک تاثیر قلم خبرنگاران در بطن جامعه بیش از هر چیز دیگری قابل محسوس است، اکنون که کشور با خشکسالی و کم آبی مواجه است، تغییر سبک زندگی افراد با کمک این قشر از جامعه امکان پذیر است بطوری که اصحاب رسانه با حضور هنرمندانه خود در جامعه و به‌کارگیری کلمات تاثیرگذار، اهمیت آب و فرهنگ مدیریت مصرف و صرفه جویی را از طریق تغییر الگوهای رفتاری درجامعه ترویج می‌دهند.»

 پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات در ساعات قطع برق؛صفهان‌|سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۹ هزار دستگاه تجهیزات مختلف و هزار دستگاه انواع تجهیزات فعال در مرکز داده توسط کارشناسان و شرکت‌های پیمانکار سازمان فاوا به صورت مستمر پشتیبانی می‌شود. بهروز ارباب‌ شیرانی با اشاره به شرایط ویژه اصفهان و کشور در ایام تابستان و قطع برق در ساعات مختلف (بر اساس جدول زمانبندی)، بر اهمیت بیش از پیش حوزه پشتیبانی فناوری اطلاعات شهرداری در این شرایط تاکید کرد.

 300 نفر از زنان خانه‌دار از کارخانه پسماند بازدید کردند؛اصفهان| تورهای بازدید خانم‌های خانه‌دار از کارخانه پسماند؛ عامل تغییر نگرش و فرهنگ خانواده‌ها‌ست؛  سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با همکاری فرهنگسراهای مناطق 15 گانه تورهای بازدید زنان خانه‌دار از کارخانه بازیافت و کود آلی را از تیر ماه سال جاری ‌به منظور فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح دانش شهروندان در زمینه مضرات استفاده از کیسه‌های نایلونی آغاز کرده و تاکنون 300 نفر از شهروندان در این تورها شرکت کردند.

 

ارسال نظر