اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۴۴۳
اخبار شهرستان‌ها

 درگیری دو زن در پارک به قتل انجامید

قزوین|  درگیری لفظی دو زن در پارک بازی برای سوار شدن تاب زنجیری، منجر به قتل شد. در این درگیری که شب گذشته در یک پارک بازی در بیدستان قزوین رخ داد، یک نفر کشته شد. در این حادثه 2 خواهر ۴۰ و ۴۲ ساله با یک زن ۳۶ ساله در پارک بازی به خاطر سوار شدن فرزندشان به تاب زنجیری در گیر می‌شوند که زن ۳۶ ساله بر اثر ضربات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

 ادامه آتش‌سوزی هورالعظیم در عراق

اهواز| فرماندار هویزه گفت: آتش‌سوزی هورالعظیم در کشور عراق ادامه دارد، اما از شدت آن کاسته شده است‌. ناظم ثبوتی درخصوص آخرین وضعیت تالاب هورالعظیم پس از آتش‌سوزی در بخش کشور عراق اظهار کرد: آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم هم‌چنان ادامه دارد اما شدت آن کمتر شده است. او افزود: باتوجه به اینکه دود حاصل از آتش‌سوزی به‌علت تغییر وزش باد، بیشتر در شب انتشار می‌یابد، دیشب دودی ناشی از آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم در شهرهای خوزستان مشاهده نشده است اما شب پیش‌تر (چهارشنبه شب) مقدار کمی دود در شهرهای هویزه و رفیع مشاهده شد. باتوجه به تمهیداتی که اندیشیده شده و نشست استاندار خوزستان با استاندار بصره موضوع این آتش‌سوزی در عراق پیگیری خواهد شد.

 تقدیر استاندار مازندران از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

ساری| استاندار مازندران با ارسال لوح سپاسی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌یی استان مازندران برای اجرای صحیح قوانین و مقررات برقراری نظم، امنیت و روان‌سازی ترافیک تقدیر و تشکر کرد.

محمد اسلامی استاندار مازندران با ارسال لوح سپاسی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌یی استان مازندران برای اجرای صحیح قوانین و مقررات برقراری نظم، امنیت و روان‌سازی ترافیک که موجب کاهش 5درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در سال 96 نسبت به سال 95 و همچنین کاهش 14درصدی کشته‌ها در ایام نوروز 97 نسبت به نوروز 96 در حوزه درون‌شهری و برون‌شهری شده، نوشت: «بدینوسیله به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه و خستگی‌ناپذیر در این عرصه تشکر و قدرانی می‌کنم؛ امید است؛ همواره در استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش و اعتلای ایران کوشا و پویا باشید.»

 برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک

تبریز| مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک 21 مرداد ماه سال جاری در مصلی

امام خمینی تبریز به مدت سه روز برگزار می‌شود.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی با اشاره به جزئیات این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه که همراه با عرضه مستقیم کالا خواهد بود، به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک برگزار می‌شود. او هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی، عنوان کرد و گفت: بسیاری از تولیدکنندگان داخلی کیفیت تولیدات خود را در سطح استانداردهای جهانی ارتقا داده‌اند ولی به علت اینکه مصرف‌کنندگان شناختی از آن ندارند، برگزاری این نمایشگاه می‌تواند نقشی در معرفی این محصولات داشته باشد.

 جواز دفن برای ۸ قربانی حادثه تلخ ترمینال سنندج صادر شد

سنندج| مدیرکل پزشکی قانونی ‌کردستان گفت: برای ۸ نفر از قربانیان حادثه برخورد اتوبوس با تانکر نفت در سنندج جواز دفن صادر شد. غلامرضا همایون‌پور با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تلخ ترمینال سنندج اظهار داشت: برای 8 نفر از قربانیان حادثه برخورد اتوبوس با تانکر نفت در سنندج جواز دفن صادر شد و اجساد تحویل خانواده‌های‌شان داده شد. مدیرکل پزشکی قانونی ‌کردستان تصریح کرد: صدور جواز دفن برای سه نفر دیگر از جانباختگان سانحه اتوبوس مسافربری در سنندج نیز انجام می‌شود.

 نشت گاز 15 نفر را راهی بیمارستان کرد

کرج| فرماندار شهرستان البرز گفت: در حادثه نشت گاز نیتریک مصدوم بدحال نداشتیم اما برای بررسی بیشتر به بیمارستان منتقل شدند. رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز اظهار کرد: ساعت 18:36 روز پنج‌شنبه نشت اسید نیتریک در یک واحد اتفاق افتاد که بلافاصله اطلاع‌رسانی شد. پس از اطلاع به سرعت عوامل آتش‌نشانی شهرصنعتی البرز و الوند در کمتر از ۳ دقیقه در محل حادثه حاضر شدند. گروسی خاطرنشان کرد: اسید نیتریک به محض ورود به فاضلاب سبب متصاعد شدن گاز می‌شود که استنشاق آن سبب سوزش و خارش خواهد شد. فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: این حادثه در محدوده کاشی الوند ۲ اتفاق افتاد، انتشار گاز در محدوده کارخانه سبب شد تا ۱۱ نفر از کارگران دچار خارش و سوزش چشم شوند.

  فرود هواپیمای بمبئی در زاهدان

زاهدان|  مسوول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: پرواز هواپیمای مسیر تهران-بمبئی به‌دلیل شرایط نامساعد جوی در هندوستان دیروز در فرودگاه بین‌المللی زاهدان فرود اضطراری کرد. حمیدرضا پارسا اظهار داشت: هواپیمای ایرباس 300 به شماره پرواز 810 متعلق به هواپیمایی ایران امروز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران به مقصد بمبئی هندوستان در حرکت بود. این هواپیما به‌دلیل شرایط نامساعد جوی در مقصد ناچار به تغییر مسیر به سمت فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و در ساعت 13:50 در فرودگاه زاهدان به زمین نشست. مسوول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: این پرواز هم‌اکنون در حال سوختگیری و انتظار برای بهبود هوای بمبئی است.

 

ارسال نظر