اختیارات استاندار باید افزایش پیدا کند

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۱:۳۲:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۰۴۱
اختیارات استاندار 
باید افزایش پیدا کند

خراسان رضوی|

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: اختیارات استاندار باید خیلی بیشتر باشد استان خراسان برابر با یک کشور است با همین اختیارات محدود موجود در این استان، اتفاقات خوبی در خراسان رضوی رخ می‌دهد. خواهش ما این است که هم به مردم اعتماد شود و هم اختیارات بیشتری به مسوولان استانی داده شود.

به گزارش ایسنا، سیدحسین حسینی شب گذشته در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: شرایط و اوضاع اقتصادی بعد از خروج امریکا از برجام مسائلی را برای ما به وجود آورده و روز به روز در سطح بین‌المللی نیز مشکلات بیشتری برای ما به وجود می‌آورد. البته این مساله دور از انتظار نبود و 40سال است که امریکایی‌ها نتوانسته‌اند به اهدافی که خواهان آن هستند در مورد ایران برسند. او ادامه داد: دشمن قسم خورده پایه‌های نظام را هدف قرار داده و قصد از بین بردن همبستگی را دارد. راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کنونی نزد بخش خصوصی است چون تولید راه نجات اقتصاد است.

حسینی با بیان اینکه فارغ از اینکه به چه حزبی علاقه‌مندیم، ما همه در یک کشتی نشسته و میهن و کشور ما در اولویت همه علایق است، گفت: اساس نظام ما بر پایه‌های اعتقادی مردم بنا شده و نباید اجازه داد پایه‌های نظام متزلزل شود؛ چه وزیر، چه تولیدکننده و چه مصرف‌کننده باشیم. سیاست هوشمندانه خارجی موجب شد دشمن قسم خورده نظام پای میز مذاکره بیاید، اقدامی بخردانه و بجا بود. آیا نباید چنین الگویی را در داخل با اصحاب صنعت و اقتصاد برپا کرد؟

 

ارسال نظر