مردم چیزی جز اقتصاد و اشتغال مطالبه نمی‌کنند

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۷۱۳
مردم چیزی جز اقتصاد و اشتغال
مطالبه نمی‌کنند

گیلان|  رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان می‌گوید: مردم چیزی جز اقتصاد و اشتغال را مطالبه نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، کیوان محمدی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان املش تعامل با جهان، نجات اقتصاد و احیای اخلاق را شعار حزبی و جناحی ندانست و افزود: هر کسی که مسوولیت اجرایی، تقنینی و قضایی را برعهده بگیرد، نمی‌تواند و نباید خارج از این چارچوب عمل کند. قطعا اگر در تعامل با جهان همه ما با هم باشیم، می‌توانیم بالاترین امتیاز را به دست آوریم، اما اگر اختلاف داشته باشیم، دل کسی برای ما نمی‌سوزد.

او با یادآوری سیاست کلی دولت، اظهار کرد: رییس دولت و تیم همراهش تعامل با جهان، نجات اقتصاد و احیای اخلاق را محور کار خود قرار دادند، زیرا راهی جز این نداریم.  کیوان محمدی با بیان اینکه هنر ایرانی‌ها و هنر نظام در مذاکره است، خاطرنشان کرد: اسلام دین منطق، استدلال، صحبت کردن و تعامل است و قدرت فرهنگی اسلام همه را متقاعد می کند. این اعتقاد

۴۰ ساله ما بوده و شعار سیاسی نیست و هر کسی غیر از این فکر کند، اسلام امام را خوب درک نکرده، زیرا اسلام امام، اسلام استدلال است.

او مشکلات اقتصادی را مهم‌ترین دغدغه مردم دانست و اضافه کرد: مساله محیط‌زیست در کشور ما فاجعه‌انگیز است، اما مردم چیزی جز اقتصاد و اشتغال را مطالبه نمی‌کنند لذا باید بفهمیم که چرا اقتصاد ما دچار مشکل شده است.  محمدی، با بیان اینکه هنوز یک رابطه با ثبات با دنیا را طراحی نکرده‌ایم، افزود: باید در این زمینه تلاش کنیم و از تعامل با جهان روی‌گردان نباشیم. بی‌تردید اقتصاد ما با تکیه بر داخل و نگاه صادراتی بهبود پیدا می‌کند، اما باید بدانیم که امکانات ما محدود است.

 

ارسال نظر