بحران آب در استان ایلام جدی است

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۴۸۱
بحران آب 
در استان ایلام جدی است

ایلام|

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: بحران آب در استان ایلام جدی است.

به گزارش «تعادل» از ایلام، افشین مظاهری صبح دیروز در نشست رسانه‌یی خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: بحران آب در استان ایلام جدی است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: کاهش نزولات آسمانی ایلام را به‌شدت با مشکل کمبود آب روبه‌رو کرده است.

او گفت: در حال حاضر شهر ایلام 1.5 برابر حد مجاز مصرف آب دارد و اکثر شهرستان‌های استان در وضعیت مصرف اولی بر حد نصاب هستند. مظاهری به رعایت الگوی مصرف تاکید و یادآور شد و گفت: رعایت الگوی مصرف، صرفه‌جویی در مصرف می‌تواند از قطع مکرر آب در استان جلوگیری کند. او به حفر

4 حلقه چاه در شهر ایلام جهت تزریق آب بیشتر به شبکه اشاره و گفت: برای آنکه با قطع آب در تابستان امسال روبه‌رو نشویم اقدام به حفر 4 حلقه چاه جدید در ایلام کرده‌ایم تا با کاهش قطع آب در تابستان مواجه شویم. مظاهری به فرهنگ‌سازی رعایت الگوی مصرف اشاره و بیان داشت: همه دستگاه‌ها و اصحاب فکر و اندیشه درراستای فرهنگ‌سازی این شرکت را یاری کنند چون آب و فاضلاب شهری به تنهایی توان فرهنگ‌سازی ندارد. او به پروژه‌های در دست اقدام اشاره و بیان کرد: پروژه‌های مهم آبرسانی شهرستان ملکشاهی، نصب آب‌شیرین‌کن در این شهرستان، طرح آب‌رسانی سیروان و سرابله از پروژه‌های مهم این شرکت در امسال است. مظاهری به اجرای طرح حافظان آب اشاره و گفت: برای جلوگیری از استفاده‌های نادرست از آب در استان ایلام طرح حافظان آب در ایلام اجرا می‌شود.

 

ارسال نظر