طی ماه‌های آینده شاهد تولید در هپکو خواهیم بود

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۹۸۵
طی ماه‌های آینده شاهد تولید 
در هپکو خواهیم بود

مرکزی|

استاندار مرکزی با بیان اینکه قاطعانه از تیم مدیریتی هپکو حمایت خواهیم کرد، گفت: طی ماه‌های آینده شاهد تولید در هپکو خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، سید علی آقازاده در جلسه معرفی اعضای هیات‌مدیره شرکت هپکو که با حضور رییس سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد، بیان کرد: در کنار تلاش‌های انجام شده طی 2 سال اخیر در طول یک ماه گذشته شاهد تحولات مثبت در روند حل مشکل هپکو بودیم.

او با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه ملی رفع موانع تولید در 30 اردیبهشت ماه و واگذاری مدیریت شرکت هپکو به سازمان‌خصوصی با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تا زمان به تولید نشستن هپکو و واگذاری به متقاضیان شرکت افزود: طی یک ماه اخیر سه ماه حقوق عقب‌افتاده کارکنان شرکت پرداخت شد و امید است تا هفته آینده حقوق خرداد ماه نیز پرداخت شود. آقازاده تصریح کرد: تیم مدیریتی انتخاب شده برای هپکو از بهترین افراد حاضر بخش خصوصی با تجربه کاری موفق و بالا در زمینه تولیدات صنعتی هستند و همه استان مرکزی و استانداری نیز از این تیم حمایت قاطع خواهد کرد. او با تاکید بر اینکه در عمل ثابت شد که حامی هپکو هستیم و امروز شرایط و جو خوبی برای رفع مشکل سه ساله هپکو وجود دارد، افزود: خواستار همکاری مجموعه شرکت با شرایط جدید هستیم و لازم است که کارگران هپکو در صورت مشاهده کسانی که به دنبال بهانه‌تراشی هستند، اوضاع را مدیریت کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: با اتفاقات رخ داده، طی ماه‌های آینده شاهد تولید خواهیم بود. با وجود تعطیلی کارخانه در راستای کنترل وضعیت اقتصادی و معیشتی کارگران حقوق‌ آنها پرداخت شد، اما قطعا دریافت حقوق بدون کار و تولید برای کارگران دلچسب نخواهد بود.

 

ارسال نظر