اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۹۰۷

 حضور در جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری آب؛اراک| سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور با هدف معرفی توانمندی‌ها و تولیدات داخل و تبادل دستاوردهای علمی و فنی در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار شد.  این شرکت ضمن حضور در سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب کشور که به همت شرکت مهندسی آبفا کشور از تاریخ ۱۵ الی ۱۹ اردیبهشت ماه در نمایشگاه شهر آفتاب تهران دائر بوده، آخرین پژوهش‌ها، تحقیقات، دستاوردها و توانمندی‌های خود را در زمینه بهره‌برداری به نمایش گذاشت.  بهمن آنالویی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به آخرین دستاوردهای حوزه بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با ارائه 6 اثر از جمله دستگاه ساندویچ p.t.o، دستگاه ثابت تراش برقی لوله‌های آزبست و فارسیت، بازیافت انرژی و تولید برق در مسیر خطوط انتقال آب، طراحی برنامه بررسی کیفی آب شهر اراک، بازیافت انرژی و تولید برق در مسیر خطوط انتقال آب، مطالعه و بررسی استقرار سامانه فرماندهی حوادث و مدیریت بحران و وضعیت استقرار سیستم تله متری در این نمایشگاه حضور یافت.

 انجام تعمیرات اساسی روی کلیدهای قدرت فولاد مبارکه؛اصفهان| با تلاش کارکنان قسمت تعمیرات تجهیزات الکتریکی کارگاه برق تعمیرگاه مرکزی، دانش فنی تعمیر تجهیزات الکتریکی خاص مانند کلیدهای قدرت، اعم از گازی، وکیوم، هوایی و...، دستگاه‌های جوش شامل ترانس جوش، دیزل جوش و موتور جوش و تعمیرات اهرم‌های جرثقیل تمامی نواحی در فولاد مبارکه نهادینه شد. این مطلب را ناصر کارگر مسوول تعمیرات تجهیزات الکتریکی واحد تعمیرگاه مرکزی گفت و افزود: قسمت تعمیرات تجهیزات الکتریکی از زیرمجموعه‌های کارگاه برق تعمیرگاه مرکزی است. فعالیت‌های این قسمت در زمینه تعمیرات کلیدهای قدرت، تعمیرات تجهیزات الکتریکی مانند ترانس جوش و دیزل جوش و موتور جوش و تعمیرات اهرم‌های فرمان جرثقیل و... است.

 دستگیری یک نفر در ارتباط با پرونده اخیر ایرانشهر؛زاهدان| دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری یک متهم دیگر در رابطه با پرونده اخیر ایرانشهر خبر داد. حجت‌الاسلام علی موحدی راد اظهار داشت: باتوجه به اظهارات یکی از شاکیان مبنی بر اینکه متهمان سلاح به همراه داشتند، یک متهم در این رابطه شب گذشته در زاهدان دستگیر شد. دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تصریح کرد: متهمی که شب گذشته در زاهدان دستگیر شد، نقش مستقیمی در اقدامات مجرمانه نداشته است اما با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده که وی سال گذشته سلاح در اختیار متهم اصلی این پرونده گذاشته است که سلاح مذکور نیز با توجه به اظهارات متهم در ایرانشهر کشف و ضبط شده است. او ادامه داد: متهمان این پرونده 4 نفر هستند که تاکنون همه آنها شناسایی شده‌اند و متهمی که نقش اصلی را داشته دستگیر شده و دستورات قضایی جهت دستگیری 3 متهم دیگر نیز صادر شده است.

 مهار آتش‌سوزی شهرک شکوهیه قم؛قم| ‌سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش‌سوزی سه‌شنبه در منطقه صنعتی شکوهیه با یک نفر مصدوم مهار شد. ‌حمید کریمی با بیان اینکه آتش‌سوزی واحد صنعتی شکوهیه قم مهار شد، عنوان کرد: این حادثه در یک واحد صنعتی تولیدی تحت عنوان چسب نوین در ورودی شهرک شکوهیه اتفاق افتاد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود با حضور به‌موقع نیروهای مستقر در شهرک شکوهیه و نیروهای اعزامی از استان قم این آتش‌سوزی بدون تلفات جدی جانی مهار شد و تنها یک مصدوم برجای گذاشت.

 اختصاص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام سالن سنندج؛-سنندج| معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بالغ بر ۴۵میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اتمام دو پروژه سالن 6 هزار نفری و تالار فرهنگ سنندج اختصاص یافت. سعید نمکی در حاشیه دیدار از سالن ۶ هزار نفری گولان و مجتمع تالار فرهنگ در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل پروژه نیمه‌تمام مجموعه ورزشی ۲۲ گولان به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مقرر شد ۱۰ میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی و ۱۰میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات ملی تامین و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد. او اظهار داشت: اهمیت اتمام پروژه به حدی است که تخصیص ۱۰۰درصدی امسال را زودتر از موعد به استان واگذار کردیم.

 

ارسال نظر