اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۴۱۸
اخبار شهرستان‌ها

 حیوان آزار فومنی به 74ضربه شلاق

محکوم شد

رشت| فردی که در یکی از شهرستان‌های استان گیلان مبادرت به آزار یک قلاده سگ کرده بود با پیگیری مردم و سازمان محیط زیست به 74ضربه شلاق محکوم شد. رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان فومن دیروز در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات محکومیت حیوان آزار فومنی اظهار داشت: این فرد که اقدام به گرفتن و بستن سگ با طناب و سپس ضرب و شتم و آسیب شدید و تاثرانگیز آن کرده بود و فیلم آن نیز در شبکه‌های مجازی انتشار یافته و باعث جریحه‌دار شدن روحی شهروندان شده بود با پیگیری و شناسایی فرد خاطی و شکایت اداره حفاظت محیط زیست فومن؛ موضوع تحت پیگرد قضایی قرار گرفت و در نهایت پس از رسیدگی؛ به جرم حیوان آزاری به

74 ضربه شلاق محکوم شد.

 منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان شد

اصفهان| طی جلسه‌یی با حضور مسوولان هلدینگ شستا و اعضای هیات‌مدیره ذوب آهن اصفهان، منصور یزدی‌زاده به عنوان مدیرعامل ذوب آهن اصفهان منصوب شد. در این جلسه از زحمات احمد صادقی مدیرعامل سابق این مجتمع عظیم صنعتی تقدیر شد. شایان ذکر است، یزدی‌زاده که از شهریور سال گذشته به عنوان مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران فعالیت می‌کرد، از سال 73 در ذوب آهن اصفهان سمت‌هایی چون عضو هیات‌مدیره، معاون برنامه‌ریزی و توسعه، معاون بازاریابی و فروش، مدیرفروش داخلی و... را تجربه کرده است. او در شکل‌گیری بورس کالای ایران و همچنین اجرای پروژه ریل ملی ذوب آهن نقش مهمی ایفا کرده است

  380دانش‌آموز فاقد شناسنامه در شهرستان رامیان

معاون آموزش و پرورش شهرستان رامیان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان این منطقه با مشکلات عمده‌یی برای تحصیل روبه‌رو هستند، گفت: 380 دانش‌آموز این منطقه حتی فاقد شناسنامه‌اند و برای ثبت‌نام آنها همه ساله با مشکل روبه‌رو هستیم. محمد سوسرایی ضمن بیان این مطلب افزود: در شهرستان رامیان و مناطق اطراف آن 380 دانش‌آموز فاقد شناسنامه وجود دارد که تعداد قابل توجهی از آنها مربوط به سه روستای فقیرنشین «رضاآباد»، «بلوچ‌آباد گردایش» و «بلوچ‌آباد سیاه‌خان» است. او گفت: از مشکلات عمده این روستاها دانش‌آموزان فاقد شناسنامه است که هر سال برای ثبت‌نام در مدرسه به بخشداری منطقه مراجعه می‌کنند و مجوز می‌گیرند ولی والدین دانش‌آموزان تا سال تحصیلی آینده به فکر تهیه شناسنامه نیستند.

  آغاز دور دوم سمپاشی درختان شهر اصفهان

اصفهان| سمپاشی عمومی شبانه تعدادی از گونه‌های گیاهی سطح شهر از ۱۹ خرداد تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری برای درختان نارون، چنار، زبان گنجشک، بید، اقاقیا و انواع گونه‌های سرو جهت مقابله با آفت کنه در حال انجام است. فروغ مرتضایی‌نژاد مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان افزود: لازم است شهروندان در ایام سمپاشی درختان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قراردادن خودرو خود در مسیر سمپاشی خودداری کرده و از قراردادن مواد غذایی در این ایام در بالکن‌ها بپرهیزند.

 800میلیارد تومان برای مترو اصفهان

اصفهان| مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: توان فنی و اجرایی ساخت خطوط مترو و همچنین جذب بودجه‌های اختصاص یافته برای احداث خطوط در سازمان قطار شهری اصفهان وجود دارد.

جواد شعرباف در دیدار با مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری اظهار داشت: این سازمان از نظر توان فنی و اجرایی و سطح ‌سواد و تجربه در شرایط خوبی قرار دارد. مدیرعامل جدید سازمان باید تلاش کند تمرکز خود را بر حل مشکلات و توجه به دغدغه‌های کلان مدیریت استان و مدیریت شهری معطوف کرده و تلاش شبانه‌روزی خود را برای پیش بردن این موضوع به کار گیرد، زیرا ابعاد فنی پروژه مترو اصفهان بسیار سنگین است.

 انهدام باند قاچاق خودرو در آستارا

با دستگیری 3 تبعه خارجی

آستارا| فرمانده انتظامی بندر مرزی آستارا از شناسایی و انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودرو در این شهرستان و دستگیری سه تبعه خارجی در این رابطه خبر داد. سرهنگ «رسول عزیزی» با بیان اینکه این افراد با اسناد جعلی اقدام به واردات خودرو از مبادی رسمی می‌کردند، ادامه داد: با دستگیری عاملان اصلی و ضبط اسناد و مدارک موجود و انجام تحقیقات تکمیلی، خودروهای مذکور که با شیوه جعل وارد و قصد انتقال به یکی از استان‌های همجوار را داشتند، در محور مواصلاتی ایست بازرسی سه راه قلعه شناسایی و توقیف شدند.

  رتبه اول نتیجه کار تیمی

ساری| مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: رتبه اول در ارزیابی عملکرد سال ۹۶ روابط عمومی مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آن منطقه ساری شد. عباس خلیل‌پور بیان کرد: این منطقه توانست طی 4دوره پیاپی ارزیابی در سال ۹۶ بین ۳۷منطقه در سطح کشور رتبه اول را از آن خود کند، این درحالی است که در دوره قبل ارزیابی عملکردها در سال ۹۵ جزو رتبه‌های برتر بوده است.

 ثبت 650 پیشنهاد در نظام مشارکت کارکنان

 ساری|  مدیرعامل شرکت گاز مازندران، ثبت بیش از 650 پیشنهاد در سال گذشته در نظام مشارکت کارکنان شرکت گاز استان را مصداقی عینی از دلدادگی کارکنان به این شرکت دانست. جعفر احمدپور افزود: تحقق این مهم، گواه مسوولیت‌پذیری و علاقه‌مندی کارکنان نسبت به بهبود مستمر امور در شرکت است که نتایج و آثار ارزشمندی را به ارمغان خواهد آورد. او یادآور شد: این پیشنهادها با هدف استفاده از فکر و اندیشه کارکنان جهت مساله‌یابی و حل مشکلات ایجاد شده است.

 

ارسال نظر