تعداد بالگردهای امداد هوایی کشور به 40 فروند رسید

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۶۲۵
تعداد بالگردهای امداد هوایی کشور به 40 فروند رسید

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه توسعه ناوگان امداد هوایی کشور مشکلات و سختی‌های زیادی دارد که بسیاری از آنها قابل بیان نیست افزود: ولی مسوولان با همه تلاش اقداماتی برای افزایش بالگردهای کشور در طول سال‌های گذشته انجام داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سیدحسن هاشمی در مراسم رونمایی از 6 فروند بالگرد مرکز اورژانس هوایی کشور که روز شنبه پنجم خرداد در فرودگاه پیام کرج برگزار شد گفت: توسعه ناوگان هوایی با توجه به شرایط موجود کشور کار سختی است و برخی بدخواهان نظام و مردم در این زمینه چوب لای چرخ کشور می‌گذارند.

هاشمی افزود: 6 بالگردی که از امروز به پرواز درمی‌آیند حاصل 2سال تلاش مسوولان برای خریداری آنهاست که پرواز آنها باعث رضایت عمومی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود.

وزیر بهداشت در خصوص ویژگی‌های فنی این بالگردها خاطرنشان کرد: این بالگردها بسیار سبک و کم‌صدا و راحت از جای خود بلند می‌شوند و حتی در محیط‌های درون‌شهری و داخل بیمارستان هم امکان فرود آنها وجود دارد.

او با بیان اینکه توسعه ناوگان امداد هوایی کشور مشکلات و سختی‌های زیادی دارد که بسیاری از آنها قابل بیان نیست افزود: ولی مسوولان با همه تلاش اقداماتی برای افزایش بالگردهای کشور در طول سال‌های گذشته انجام داده‌اند.

این مسوول ادامه داد: امروز 6 بالگرد در آسمان البرز به پرواز درمی‌آید و با رایزنی‌های انجام شده امیدواریم 6 بالگرد دیگر به مجموعه ناوگان امدادی کشور اضافه شود. هاشمی خاطرنشان کرد: همه این اقدامات باعث می‌شود مردم، دولت و نظام را باور کنند و به این اطمینان برسند که مسوولان فکر و ذکری جز رفع مشکلات آنان ندارند در واقع انقلابی‌گری یعنی در نهایت آرامش وسایل آسایش و رفاه مردم را فراهم کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح داد: این بالگردها که امروز به پرواز درمی‌آیند فقط متعلق به اورژانس هوایی نیست و سایر دستگاه‌ها هم در صورت نیاز می‌توانند از خدمات آنها استفاده کنند. وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: با این 6 فروند تعداد بالگردهای اورژانس هوایی کشور به 40 فروند رسید این بالگردها طی سال‌های گذشته در کشور به پرواز درآمده و توانسته جان هموطنان زیادی را نجات دهد.

وی در پایان با تشکر از خدمات فرودگاه پیام گفت: فرودگاه پیام مجموعه آینده‌داری در حاشیه تهران است که همکاری‌های خوبی برای توسعه خدمات امدادی داشته و امیدواریم با همت دوستان خدمات‌رسانی به مردم در این مجموعه افزایش یابد.

 

ارسال نظر