اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۴۷۱

 تقدیر استاندار مازندران از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

ساری| استاندار مازندران با اهدای لوح تقدیری از عملکرد ارزنده و اقدامات بهنگام مجموعه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌یی این استان در جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی عموم مردم از فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه تشکر و قدردانی کرد. در بخشی از این لوح تقدیر که به هوشنگ نصیری پرکوهی اهدا شد، آمده: فرصت را غنیمت شمرده و در سال حمایت از کالای ایرانی و هفته روابط عمومی از تلاش‌ها و مساعی ارزشمندتان در حوزه روابط عمومی و دمیدن فضای امید و اعتماد در جامعه با انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات دولت تدبیر و امید تقدیر و تشکر می‌کنم. گفتنی است ارسال بیش از 300 خبر، تولید و پخش بیش از 1300 دقیقه گزارش تصویری و مستند از فعالیت‌های اداره کل، ساخت کلیپ‌ها و نماهنگ‌های آموزشی، طراحی و چاپ نشریه «خط لو»، انعکاس سریع و شفاف فعالیت‌ها در شبکه‌های مجازی و کانال‌های اطلاع‌رسانی، برگزاری مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی، برنامه‌های اجرایی درخصوص افکارسنجی و پژوهش از اقدامات شاخص روابط عمومی این اداره کل در سال گذشته بوده است.

 یک زن سرپرست فرمانداری دنا شد

یاسوج| برای نخستین‌بار در تاریخ استان کهگیلویه‌وبویراحمد یک زن مسوولیت فرمانداری شهرستان دنا را برعهده گرفت. نادیا صداقت معاون فرمانداری شهرستان دنا در استان کهگیلویه‌وبویراحمد توانست عنوان نخستین خانمی که سرپرست فرمانداری شده است را به خود اختصاص دهد. او دارای مدرک کارشناسی است و بیش از پنج سال معاون فرمانداران دنا بوده است. آیین تودیع و معارفه فرماندار دنا امروز ساعت 10 صبح روز سوم خردادماه 1397 در سالن فرمانداری شهرستان دنا برگزار می‌شود.

عباس بهشتی روی فرماندار سابق شهرستان در پاییز 94 به این مسوولیت گمارده شده بود.

 همکاری ادارات برای تسریع در اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل

ساری| در جلسه‌یی که با حضور مهدی عبوری شهردار ساری، علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران، سیدمسعود مدینه رییس شورای اسلامی شهر ساری، یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌یی استان مازندران، طاهری و رشیدی معاونان شهرداری مرکز استان، هاشمی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری و مشاوران پروژه در محل اجرای فاز دوم بوستان ملل برگزار شد، روند عملیات این پروژه تشریح گردید. در این جلسه نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران بر تسریع روند اجرایی پروژه عمرانی گردشگری فاز دوم بوستان ملل و نیز همکاری و تعامل ادارات و نهادهای ذی‌ربط با شهرداری ساری در راستای تسهیل تملک بستر حاشیه رودخانه تجن از پل کابلی شهید رنجبر تا منطقه تنگه لته تاکید کرد.

  شهادت 2 عضو خانواده یکی از کارکنان انتظامی در زاهدان

زاهدان| دو نفر از اعضای خانواده یکی از کارکنان انتظامی با ضرب گلوله افراد ناشناس در زاهدان به شهادت رسیدند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان‌وبلوچستان با اعلام این خبر گفت: افراد مسلح ناشناس دوشنبه شب وارد منزل یکی از کارکنان انتظامی واقع در خیابان دانشجو در زاهدان شدند و اعضای خانواده‌اش را هدف تیراندازی قرار دادند. سرهنگ عامری افزود: در این تیراندازی یک نفر از اعضای خانواده به شهادت رسید و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند. معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان همچنین گفت: افراد مسلح ناشناس و عاملان این حادثه متواری شدند.

 استانداردسازی خدمات گردشگری اردبیل پیگیری می‌شود

اردبیل| سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استانداردسازی خدمات و تاسیسات گردشگری در این استان قویا پیگیری می‌شود. نادر فلاحی در دیدار با مدیرکل استاندارد استان گفت: استانداردسازی منجر به ارائه خدمات کیفی شده و ماندگاری مسافران را افزایش می‌دهد. او با اذعان به اینکه رمز موفقیت در حوزه گردشگری ارائه خدمات استاندارد و مشتری‌پسند است، اضافه کرد: علاوه بر این در حوزه صنایع دستی نیز باید بتوان استانداردهای تولید را ترویج کرد تا به سطح مطلوبی از استانداردهای مقبول در بازارهای ملی و جهانی دست یافت.

 بازگشت واحد تولید سیم و کابل به چرخه تولید در شهرکرد

شهرکرد | واحد صنعتی تولید سیم و کابل فشار ضعیف در شهرک صنعتی شهرکرد به چرخه تولید بازگشت. رییس هیات‌مدیره شهرک صنعتی شهرکرد گفت: این واحد صنعتی به علت مشکل در تامین منابع مالی و مواد اولیه در سال 92 تعطیل و غیرفعال شده بود. مسعود سوردی افزود: با رونق دوباره این واحد صنعتی، زمینه اشتغال 120 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد. او ظرفیت تولید این شرکت را سالانه یک‌هزار تن انواع سیم و کابل صنعتی و خانگی اعلام کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در نیمه دوم امسال، امکان صادرات محصولات این واحد به آسیای میانه و کشورهای حوزه خلیج‌فارس ممکن می‌شود.

 بازدید سرمایه‌گذاران از توانمندی‌های استان بوشهر

بوشهر| مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: دو گروه از سرمایه‌گذاران آلمانی و ایرانی از توانمندی‌های اقتصادی استان بازدید کردند.

امان‌الله شجاعی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید دو گروه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از استان بوشهر بیان کرد: گروه اول شامل سه نفر از سرمایه‌گذاران ایرانی-آلمانی و ایرانی بود که برای بررسی وضعیت منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر وارد بندر بوشهر شدند. او افزود: این سرمایه‌گذاران که از طرف شرکت ویتوب (vitoB) آلمان وارد استان بوشهر شده بودند، تصمیم دارند در صورت اقتصادی بودن تولید در ایران، برای تولید ماشین‌های برقی سرمایه‌گذاری کنند. شجاعی ادامه داد: گروه دوم شامل چهار نفر از سرمایه‌گذاران داخلى است که به‌ منظور بررسی‌ لازم برای سفارش ساخت سه کشتی بزرگ صیادی، از کشتی‌سازی ناخدای جزیره در بوشهر بازدید کردند.

 

ارسال نظر