کسب عناوین سرآمد و برتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اصفهان

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۳۹۳
کسب عناوین سرآمد و برتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اصفهان

اصفهان| روابط عمومی شرکت آبفا در سیزدهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان موفق شد در بخش‌های روابط عمومی الکترونیک و ارتباطات رسانه‌یی، بخش برنامه‌ریزی، پژوهش و افکارسنجی، بخش انتشارات، تبلیغات و مراسم و در بخش نوآوری و فعالیت‌های خلاقانه عناوین سرآمد و برتر را به خود اختصاص دهد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در چند سال اخیر رویکرد فعالیت در روابط عمومی مطابق با علم روز در تمام بخش‌هاست به طوری که در این زمینه کارکنان تحت آموزش‌های لازم قرار می‌گیرند. سیداکبر بنی‌طبا با توجه به نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادها اشاره و عنوان کرد: هم‌اکنون با توجه به دسترسی آسان و پایدار مردم به اطلاعات باید فعالان در عرصه روابط عمومی با اطلاع‌رسانی به موقع و متنوع اطلاعات لازم را در اختیار گروه‌های هدف قرار دهند. او به فعالیت روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب پرداخت و تصریح کرد: این روزها همه می‌دانند که یکی از دغدغه‌های اصلی مسووالان در کشور و استان مساله آب است که در این میان دسترسی پایدار به آب شرب از اولویت بسزایی برخوردار است.

بنی‌طبا به نقش روابط عمومی در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان به منظور ترغیب همه مردم به مصرف صحیح آب از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده کرد که در این میان می‌توان به ظرفیت رسانه، هنرمندان در قالب تولید انواع فیلم‌ها در قالب مستند، انیمیشن، داستانی، برگزاری همایش سازگاری با کم آبی برای 100 اکیپ مروجین مصرف، چاپ و توزیع بروشور مدیریت مصرف در بین دستگاه‌های اجرایی و مشترکین پر مصرف بوده است.

 

ارسال نظر