تشریح برنامه‌های کمیته امداد مرکزی در ماه مبارک رمضان

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۳۹۱
تشریح برنامه‌های کمیته امداد مرکزی 
در ماه مبارک رمضان

مرکزی| مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برگزار شد، گزارش اجمالی از برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: اعتبار ویژه‌یی برای اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان وجود ندارد، بلکه تمام اقدامات در این حوزه با مشارکت مردم، ظرفیت خیران و حامیان طرح اکرام ‌و‌ ایتام انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۷هزار حامی در استان به صورت ماهانه به بچه‌های محسنین و یتیم کمک می‌کنند، اظهار کرد: سال ۹۶ بیش از ۱۰میلیارد تومان از محل کمک حامیان به افراد نیازمند اهدا شده است. اطعام نیازمندان از دیگر برنامه‌هاست و در راستای حفظ شأن نیازمندان امسال سبد کالا به ارزش ۱۲۰هزار تومان در نظر گرفته شده است. موسی‌نژاد تصریح کرد: برای سال ۹۷ هدف‌گذاری شده است که ۲ هزار و 300حامی را شناسایی کنیم. در کنار طرح ایتام طرح محسنین ویژه فرزندان بدسرپرست هم در حال اجراست، ۲ هزار و ۲۰۰ یتیم تحت حمایت طرح ایتام هستند، اما در استان بیش از ۵هزار فرزند مشمول طرح محسنین داریم که برای ۶۰۰نفر از آنان نتوانستیم حامی‌یابی کنیم که امیدواریم با کمک حامیان این رقم در ماه مبارک رمضان کاهش یابد. این مقام مسوول ادامه داد: جشن رمضان از دیگر برنامه‌های اجرایی استان است و در قالب نمایشگاه در بوستان ملت اراک برپا خواهد شد. در این نمایشگاه بخشی از خدمات کمیته امداد در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. در این نمایشگاه غرفه‌هایی جهت توضیح مسوولان کمیته امداد در راستای هزینه‌کرد وجوهات مردمی نیز در نظر گرفته شده است.

 

 

ارسال نظر