برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۱۳۵
برگزاری مراسم بزرگداشت
روز جهانی بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست

اصفهان  مراسم بزرگداشت روز جهانی بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست(HSE) بــــا محوریت و میزبانی فولاد مبارکه و با حضور معاون نیروی انسانی و مدیران و روسای ایمنی، بهداشت و محیط زیست فولاد مبارکه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و روسا، مسوولان و کارشناسان بهداشت حرفه‌یی و سایر مسوولان استان اصفهان در محل برگزاری همایش‌های مجتمع نگین نقش جهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فولاد، ایاز اسماعیلی معاون نیروی انسانی فولاد مبارکه در این مراسم پس از قرائت پیام دکتر هاشمی، وزیر بهداشت طی سخنانی گفـــت: هنگام ورود به محیط کار یک شرکت نخستین شعاری که جلب‌ توجه می‌کند این است که ایمنی و کار بر همه‌ چیز مقدم است و واقعا هم همینطور است؛ اما اینکه در عمل به چه میزان در این راه گام برداشته‌ایم و چقدر توانسته‌ایم ایمنی و بهداشت محیط کار را رعایت کنیم، مهم است.

اسماعیلی با بیان اینکه در این شرکت حدود ۱۴۰۰۰نفر نیروی کار مستقیم و حدود ۵۰۰۰ نیروی پیمانکار دایم و موقت درحال کار هستند، افزود: هر جایی که جمعیت بیشتر باشد احتمال حادثه بیشتر است.

او خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه در زمینه افزایش سطح سلامت روحی و روانی جامعه نیز اقدامات موثری انجام داده که برگزاری دوره‌های آموزش خانواده همچنین تلاش برای توسعه رابطه خانه و کارخانه بخشی از این اقدامات است.

 

ارسال نظر