کارگران از کمترین عایدات بهره‌مند هستند

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۲۶۱

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول گفت: کارگران با وجود بیشترین نقش در تولید ملی از کمترین عایدات بهره‌مند هستند.

به گزارش «تعادل» به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، لطفی در جمع کارگران شرکت نفت ایرانول و خانواده‌های آنها ضمن گرامیداشت روز کارگر و میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گفت: کارگران با وجود اینکه بیشترین نقش را در تولید ناخالص ملی دارند از کمترین عایدات این تلاش بهره‌مند هستند که در این راستا ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش کرد این کمبود و فاصله را برطرف کند و امیدواریم بتوانیم با افزایش حقوق و خدمات حاشیه‌یی بخشی از این کمبود را جبران نماییم. او افزود: در شستا بیش از 284 شرکت فعالیت می‌کنند و خوشبختانه خانواده بزرگ شستا حدود صد هزار نفر هستند که بار سنگین تولید و اقتصاد این هلدینگ که بزرگ‌ترین هلدینگ اقتصادی کشور و در خاورمیانه هم در رده‌های اول است را به دوش می‌کشند. لطفی افزود: در سال گذشته ایرانول با تلاشی که قطع یقین حاصل تلاش تمام کارگران، مدیران، مدیران میانی، سرپرستان و همکاران بوده است، توانست در بین 284 شرکت شستا رتبه سوم را هم در ایجاد سود و هم در عملکرد کسب کند و امیدواریم با تلاش بیشتر بتواند در سال‌های آینده رتبه اول را در بین تمام شرکت‌ها به دست آورد.

لطفی تصریح کرد: افتخار می‌کنم که مدیران خوبی در شرکت‌ها داریم که در کنار توجه به تولید، توجه به مسائل خانواده و معیشتی پرسنل هم دارند. لازم به ذکر است در این مراسم اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گزارشی از اقدامات و پروژه‌های انجام شده در این شرکت و برنامه‌های آتی، بیان کرد. گفتنی است در این مراسم از محصول مشترک ایرانول و پتروناس با حضور مسوولان دو شرکت رونمایی شد.

همچنین در پایان این مراسم از بازنشستگان و کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول با لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد. اسامی کارگران نمونه عبارتند از: شهرام محمدیان، صالح امیری، حامد بهاری، سیدمنصور دراجی‌زاده، رضا رضاخانی، کامران دارابی، حسن جعفری‌تفرشی، نادر غفرانی، حمید یزدی، ابوالفضل باقری، مهناز آیتی و اسامی بازنشستگان غلامحسین شهبازان و محمد اکبرزاده.

 

ارسال نظر