27 واحد مسکونی زلزله‌ زدگان سرپل‌ ذهاب افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۶۹۴
27 واحد مسکونی زلزله‌ زدگان سرپل‌ ذهاب افتتاح شد

کرمانشاه  27 واحد مسکونی زلزله‌زدگان شهرستان سرپل ذهاب روز چهارشنبه با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، سردار جعفری در این آیین با بیان اینکه این واحدهای مسکونی توسط بسیج و گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب احداث شده است، گفت: با احتساب 23واحد مسکونی که اسفند ماه پارسال احداث شد در مجموع 50 واحد تاکنون تحویل آسیب‌دیدگان شده است. در آینده نزدیک نیز 142واحد دیگر به متراژ 10هزار مترمربع توسط بسیجیان جهادگر ساخته و تحویل زلزله‌زدگان می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سایر تعهدات سپاه پاسداران برای ساخت منازل زلزله‌زدگان تا اوایل تابستان و قبل از تشدید گرما به اتمام می‌رسد که این خود یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. برخی از طرح‌های عمرانی که طرف قرارداد آنها سپاه نیست به دلیل مشکلات اقتصادی اخیر و نوسانات بازار توسط پیمانکارها متوقف شده که ضروری است نهادهای متولی، استاندار کرمانشاه و مسوولان مرتبط تا پیش از فصل گرما تدبیری بیندیشند.  فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیجیان سپاه استان تهران امروز همچون روزهای دفاع مقدس با مجاهدت و ایثار خود به یاری مردم زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب شتافتند و به آنها خدمت می‌کنند.  سردار جعفری مردم مقاوم سرپل ذهاب را شایسته خدمات بیشتر و بهتر دانست و گفت: مردم مناطق مرزی غرب کشور در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بسیاری خلق کردند و با ایستادگی در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثی به پیروزی رسیدند و از این رو بر گردن تمام ملت ایران حق دارند.

 

 

ارسال نظر