فروشگاه دایمی عرضه سوهان قم در نیویورک افتتاح می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۶۹۲
فروشگاه دایمی عرضه سوهان قم
در نیویورک افتتاح می‌شود

قم  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: در سال ۹۶ با وجود تمام مشکلات موجود در زمینه استاندارد محصولات غذایی بیش از ۱۲تن سوهان به امریکا و اروپا صادر شده است و فروشگاه دایمی عرضه سوهان قم به زودی در شهر نیویورک افتتاح می‌شود.

به گزارش تسنیم، امیر طیبی‌نژاد دیروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تجهیز زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های صنعتی ازجمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سال جاری است.

او با تاکید بر مراحل نهایی تجهیز و بهره‌مندی شهرک‌های صنعتی استان از زیرساخت‌های لازم گفت: عملیات گازرسانی به میزان 100هزار مترمربع در شهرک صنعتی شکوهیه به همراه عملیات گازرسانی به میزان 100هزار مترمربع در شهرک الغدیر در سال جاری نهایی و عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: 197هکتار واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران کشوری در شهرک‌های صنعتی قم ازجمله توفیقات استان قم در سال 96 بوده است.

طیبی‌نژاد عنوان کرد: باید مشوق‌ها و امتیازات لازم برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود تا روند تولید و رونق اقتصادی استان در مسیر منطقی و طبیعی خود قرار گیرد.

او ظرفیت بالای استان در صنعت چوب و مبلمان را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: در استان قم بیش از 40هزار نفر در صنایع و واحدهای مرتبط با چوب مشغول به کار هستند و 60 درصد از نیازهای مبلمان کشور از طریق تولیدات استان قم تامین می‌شود.

 

ارسال نظر