اگر حوصله کار ندارید استعفا دهید

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۶۹۱
اگر حوصله کار ندارید
استعفا دهید

اصفهان  استاندار اصفهان خطاب به مدیران استان گفت: اگر حوصله کار ندارید از مقام خود استعفا دهید و در جایگاهی دیگر به فعالیت خود ادامه دهید.  به گزارش «تعادل» به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، محسن مهرعلیزاده در پنجاه و نهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان به گزارش پایش محیط کسب وکار استان اصفهان اشاره کرد و گفت: جایگاه استان اصفهان در جدول پایش محیط کسب وکار در رتبه‌بندی استان‌ها قابل تامل است. براساس گزارش ملی پایش محیط کسب وکار 28مولفه در بخش‌های اقتصادی ارزیابی می‌شود و متاسفانه استان اصفهان با اخذ نمره بد 7 از 10 از اوضاع نامناسب‌تری برخوردار است.  مهرعلیزاده تصریح کرد: طی یک سال گذشته تا اندازه‌یی از بروکراسی کاسته شده اما همچنان کافی نیست و نتایج آن در پایش محیط کسب وکار مشهود است.

او اضافه کرد: مسائل اداری سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی را برای توسعه فعالیت‌هایش خسته و آزرده می‌کند و مدیران دولتی استان باید محیط کسب وکار را برای سرمایه‌گذاری داخل و خارج استان تسهیل کنند.

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: استان اصفهان مهد صنعت و تولید است و دارای امکانات قابل توجهی در بخش‌های مختلف کسب وکار است، از نیروی انسانی متخصص گرفته تا زیرساخت‌های اقتصادی اما جای تاسف دارد در پایش فضای کسب وکار از میانگین کشوری پایین‌تر است.

او از مدیران استان خواست که پایش محیط کسب وکار استان را ماهیانه در محل کار خود نصب کنند و با مشاهده آن تلاش کنند با ارائه برنامه و نظارت بر عملکرد کارکنان زمینه بهبود محیط کسب وکار استان را فراهم کنند.

 

ارسال نظر