اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۰:۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۲۱۵

 پورتال اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران راه‌اندازی شد

 ساری| معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از راه‌اندازی پورتال اداری این شرکت خبر داد.  محمدحسین اسدی‌گرجی اظهار کرد: در راستای سیاست‌های شرکت و به تبع آن معاونت منابع انسانی مبنی بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع کارکنان از وضعیت‌شان این پورتال راه‌اندازی شد. او گفت: در این پورتال مشخصات شغلی، احکام کارگزینی، سوابق درمان، امتیاز و درخواست وام، کارکرد ماهانه و مانده مرخصی، شناسنامه آموزشی، فیش حقوقی و پرداخت‌های متفرقه و... قابل دسترسی کارکنان است. معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: پورتال اداری در بسته سامانه‌های اداری شرکت پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری مجدانه و همت همکاران ساعی این شرکت و همکاران iT ایجاد و راه‌اندازی شده است و همکاران محترم سطح شرکت می‌توانند با کد شناسایی و رمز شخصی به سوابق خود دسترسی داشته باشند.

 آب اهواز در بیشتر موارد برای شرب

قابل استفاده نیست

اهواز| رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه با وجود کلرزنی و مطلوبیت میکروبی آب اهواز کیفیت ندارد، گفت: در بیشتر موارد آب اهواز برای شرب قابل استفاده نیست و مردم ناچار به استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی و شبکه‌های آب شیرین‌کن هستند یا متاسفانه از خودروهای غیراستاندارد عرضه آب شیرین‌کن آب تهیه می‌کنند. شکرالله سلمان‌زاده در نشست خبری رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز افزود: استان خوزستان با چالش‌های زیست‌محیطی بسیاری مواجه است که آلودگی هوا، معضل ریزگردها و آلودگی آب بخشی از این مسائل است. یکی از چالش‌ها و مشکلات اساسی شهر اهواز بحث آلودگی آب است که امید است با همکاری رسانه‌ها و خدمتگزاران عرصه سلامت و همکاری بین‌بخشی این مشکلات مرتفع شوند.  

 توضیحات معاون مسافری راه ‌آهن درباره راه‌اندازی قطار مشهد - کربلا

مشهد| معاون مسافری راه‌آهن درباره قطار مشهد- کربلا گفت: موافقت‌های اولیه صورت گرفته است تا اعتباربخشی از مسیر از طریق قرارداد فاینانس ایران تامین شود و درحال حاضر امکان سفر ریلی فقط در 35کیلومتر مسیر در خاک عراق وجود ندارد. به گزارش ایسنا، میرحسن موسوی دیروز در نشست تشریح برنامه‌های سال 97 راه‌آهن اظهار کرد: در سال 96، 24میلیون و 450هزار نفر از طریق ریلی سفر کردند که این میزان نسبت به سال 95، 6.3 درصد رشد داشته است. او ادامه داد: در سال گذشته اقدامات بزرگی در راستای توسعه خطوط راه‌آهن و تجهیز آنها صورت گرفت؛ در حوزه توسعه خطوط حدود 700کیلومتر راه در مسیرهای مختلف ریل‌گذاری شد همچنین قطارهای گردشگری در مسیرهای مختلف افزایش یافت.

 کمبود 3000 معلم در آذربایجان غربی

ارومیه| مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: استان از کمبود بیش از 3هزار معلم رنج می‌برد. ابراهیم محمدی افزود: در استان با مشکل کمبود 3073 معلم مواجهیم که افزایش سهمیه استان در استخدامی‌های آموزش و پرورش در برنامه‌های این نهاد برای رفع مشکل مذکور است. او ادامه داد: این استان به علت توسعه نیافتگی و مشکلات سال‌های قبل از نظر نیروی انسانی دچار مشکل است اما با تلاش‌های انجام شده از یک مهر ماه کلاسی بدون معلم وجود نداشته است.مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: ساماندهی و بهسازی نیروهای انسانی جزو برنامه‌های ماست و از 4سال قبل این ساماندهی آغاز شده است.

 خسارات 800 میلیاردی به باغات فیروزکوه

تهران| سرما و برف بیش از 800 میلیارد ریال به باغات میوه فیروزکوه خسارت وارد کرد. مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه گفت: متاسفانه بارش برف و کاهش دما بین 5 تا11درجه زیرصفر در روزهای 26و 27فروردین به 2هزار و 200هکتار از باغات میوه این شهرستان خسارت وارد کرد. رضا فرازی افزود: بیشتر باغات بین 80 تا 100درصد خسارت دیده‌اند که در برآورد اولیه کارشناسان، رقم ریالی این خسارات به بیش از 800 میلیارد ریال می‌رسد. از مجموع 2هزار و 700هکتار باغات میوه فیروزکوه تنها 250هکتار از آن تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار دارد.

 

ارسال نظر