کارکنان باید اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کاری خود قرار دهند

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۹۶۹
کارکنان باید اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کاری خود قرار دهند

مازندران  مدیر بهره‌برداری شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه همه کارکنان باید اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع که شیوه و مورد تاکید آیات قرآن، اولیا و ائمه اطهار (ع) است را سرلوحه کاری خود قرار دهند، گفت: خوش رفتاری با مردم یکی از ویژگی‌ها و صفات ارزشمندی است که انسان‌ها باید در برخورد با دیگران از خود بروز دهند. رضا باقری در نشست هم‌اندیشی فرماندهان بسیج ادارات گازرسانی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی افزود: باید فرهنگ حمایت از کالای داخلی در بین کارکنان و خانواده نهادینه شود و بر این اساس همه بخش‌ها باید در این فرهنگ‌سازی به ایفای نقش بپردازند.  او با بیان اینکه دشمنان هجمه فرهنگی را در دستور کار دارند، گفت: دشمنان توانستند با این اقدام فرهنگ جامعه و ذائقه مردم را تا حدودی تغییر بدهند ولی به اهداف خود که همان جنگ نرم علیه ملت ایران است، نرسیده‌اند.  مدیر بهره‌برداری شرکت گاز مازندران افزود: دشمن می‌داند از نظر فرهنگی و نظامی نمی‌تواند، آسیبی به کشور ایران وارد کند و این‌طور برنامه‌ریزی کرده که هجمه‌ها را علیه اقتصاد کشور ساماندهی کند و ما باید در مقابل کار جدی‌تر در این عرصه را در برنامه‌های خود قرار دهیم. باید به خرید کالای داخلی افتخار کنیم و افتخار به این است که در کشور شغل ایجاد می‌شود.  باقری اظهار داشت: افتخار ما این نیست که برند کشورهای اروپایی و آسیای شرقی را خریداری و کارگران آنها را مشغول به‌ کار کنیم و کارگران ایرانی بیکار باشند. افتخار ما باید این باشد که فرهنگ حمایت از کالای داخلی را در بین مردم نهادینه کنیم.

 

ارسال نظر