تضمین سفری ایمن با آمادگی کامل راهداران در نوروز 97

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۶۶۵
تضمین سفری ایمن با آمادگی کامل راهداران در نوروز 97

مازندران|

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌یی استان مازندران در نشست با روسای ادارات تابعه که برای بررسی برنامه‌های نوروزی این اداره کل برگزار شد، عنوان کرد: طرح نوروزی این اداره کل بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده از تاریخ 25 اسفند 96 الی 17 فروردین 97 در سراسر محورهای استان به اجرا در می‌آید.

احمد آفرین‌محمدزاده در این نشست از آمادگی کامل راهداران برای طرح نوروزی این اداره خبر داد و افزود: باید در هر مکانی که در حال خدمتگذاری به مردم هستیم با تمام توان تلاش و وقت گذاشته و با ارائه برنامه‌های از پیش تعیین شده و منظم از هیچ کوششی برای آبادانی این استان و کشور عزیزمان دریغ نکنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌یی استان عنوان کرد: همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده و لذا از همه عزیزان تلاشگر در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌یی استان  انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و دارم.

آفرین‌محمدزاده در ادامه به اقدامات گسترده در زمینه ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان اشاره کرد و افزود: این اداره کل تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده‌ها در آغاز سال جدید سفری کم خطر را تجربه کنند.

او در ادامه گفت: حفظ و حراست از حریم راه‌ها از اولویت‌های اصلی این اداره کل بوده و همه روسای ادارات تابعه و ستادی باید در پاکسازی حریم راه‌ها فعال و کوشا بوده تا بتوانیم محوری پاک و ایمن را برای رانندگان و مسافران استان ایجاد کنیم.

 

ارسال نظر