استعفای رییس و عضو هیات ‌مدیره شرکت‌های مترو بهره‌برداری مترو و واگن‌سازی تهران

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۵۸۳
استعفای رییس و عضو هیات ‌مدیره شرکت‌های مترو بهره‌برداری مترو و واگن‌سازی تهران

جعفر ربیعی از ریاست و عضویت در هیات‌مدیره شرکت‌های مترو، بهره‌برداری مترو و واگن‌سازی تهران استعفا داد.

به گزارش «تعادل» به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل راه آهن شهری تهران و حومه، با انتصاب جعفر ربیعی به مدیریت عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس،‌

وی از سمت‌های خود در هیات‌مدیره شرکت‌های مترو، بهره‌برداری مترو و واگن‌سازی تهران استعفا داد.

در متن نامه استعفای ربیعی خطاب به پورسیدآقایی، معاون شهردار و رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است:

از اینکه در دوره مدیریت جدید شهری تهران توفیق داشتم به عنوان مشاور جنابعالی نقش کوچکی در ساماندهی امور حمل و نقل عمومی شهر بزرگ تهران داشته باشم، خداوند متعال را شاکرم و از جنابعالی که این فرصت را برای اینجانب فراهم آوردید، تشکر ویژه دارم. خوشبختانه در همین مدت کوتاه با مدیریت جنابعالی و حمایت‌های شهردار محترم، رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران، حرکت‌های بنیادین و قابل توجهی در حوزه ترافیک شهر تهران شروع شده است که در صورت تداوم و به بار نشستن آینده خوبی را برای حمل و نقل در این کلان‌شهر نوید می‌دهد.

اینک که با تصمیم وزیر نفت و بنا به ضرورت و نیز با کسب اجازه از جنابعالی، شهردار تهران و رییس محترم شورای اسلامی شهر تهران مقرر شده است در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ایفای مسوولیت نمایم ضمن تشکر مجدد و آرزوی توفیق برای آن برادر بزرگوار تقاضا دارم به جهت رعایت قوانین و ضوابط با استعفای اینجانب از عضویت در هیات‌مدیره شرکت‌های مترو، بهره‌برداری مترو و واگن‌سازی تهران موافقت فرمایید. اینجانب در هر کجا که باشم خود را موظف می‌دانم از هیچ کمکی به حمل و نقل عمومی تهران دریغ نکنم. برای شما و همه خدمتگزاران صادق این مرز و بوم آرزوی توفیق، سربلندی و عاقبت بخیری دارم.

پورسیدآقایی نیز از کمک‌های ربیعی در این مدت قدردانی کرد و در متن نامه آمده است: حضور و کمک‌های جنابعالی در این مدت بسیار ارزشمند بود و کارهای زیادی توسط جنابعالی ساماندهی گردید.

 اکنون که با اصرار وزیر محترم نفت مقرر گردید که مسوولیت بزرگ‌ترین شرکت کشور را عهده‌دار شوید ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی با استعفای شما از هیات‌مدیره شرکت‌های نام برده شده، موافقت می‌گردد.

 توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

 

ارسال نظر