کاهش مجدد فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و دو

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۵۵۳
کاهش مجدد فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و دو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش حرکت‌های مسافری در خطوط یک، دو و چهار متروی تهران از دیروز(شنبه 5 اسفند 96) خبر داد. به گزارش «تعادل به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، مهندس نوبخت با تاکید بر استفاده حداکثری از توان مترو برای سرویس‌دهی مناسب به مسافران در ماه پایانی سال گفت: با نزدیک شدن ایام نوروز سفرهای درون‌شهری افزایش پیدا می‌کند و شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ابتدای اسفند برای رفاه حال شهروندان و مسافران در خطوط یک و دو فاصله حرکت قطارها را از

5/4 به 4دقیقه کاهش داده است. وی با بیان اینکه خط یک متروی تهران حجم بالایی از مسافران را جابه‌جا می‌کند و در ایستگاه‌های شهید بهشتی، دروازه دولت و امام خمینی(ره) با خطوط دیگر دارای ایستگاه تقاطعی است، افزود: روزانه 20حرکت مسافری به این خط افزوده شده تا در حد امکان خدمات بهتری به مسافران داده می‌شود. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال برای زیارت اهل قبور؛ مسافران خط یک متروی تهران افزایش زیادی پیدا می‌کنند که با کاهش فاصله حرکت قطارها در تلاش هستیم تا شهروندان را به استفاده از این حمل و نقل عمومی ایمن و پاک به جای استفاده از خودرو شخصی ترغیب کنیم تا کمی از بار ترافیکی سنگین این روزها کاسته شود. مهندس نوبخت به افزایش سرویس‌دهی در خطوط 2 و 4 متروی تهران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه پایانی سال روزانه 10حرکت مسافری به خط 2 متروی تهران و در خط 4متروی تهران 14حرکت در روز‌های عادی و 10حرکت در روزهای پنج‌شنبه به میزان حرکت قطارها افزوده شده است.

وی در پایان گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط موجود و ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان گرامی از اولویت‌های شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه است و امیدواریم با تلاش‌های انجام گرفته و اعمال این تغییرات شاهد کاهش ازدحام جمعیت به ویژه در ایستگاه‌های تقاطعی باشیم.

 کسب عنوان نایب قهرمانی تیم شنای بانوان شرکت متروی تهران در مسابقات کارگری  به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه برای نخستین ‌بار در مسابقات کارگری بانوان استان تهران شرکت بهره‌برداری متروی تهران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

 این مسابقات با حضور 5 ارگان شامل ‌اتحادیه زنان، ایران خودرو، شهرداری منطقه 20و شرکت واحد اتوبوسرانی و شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در روز یک‌شنبه 29بهمن ماه 96 در مجموعه ورزشی فرهنگی استخر ایران خودرو برگزار و در نهایت تیم شنای ایران خودرو اول و شرکت بهره‌برداری متروی تهران به عنوان نایب قهرمان و شهرداری منطقه 20 مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

 

ارسال نظر