هدف‌گذاری تولید 850 هزار خودرو در سال 97

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۰:۵۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۶۴۴
هدف‌گذاری تولید 850 هزار خودرو در سال 97

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: هدف‌گذاری سایپا برای سال 97 تولید 850 هزار دستگاه خودرو است و فروش این تعداد محصول فقط از طریق شبکه نمایندگی‌های سایپا صورت خواهد گرفت.  به گزارش«تعادل» به نقل از سایپا نیوز؛ محسن جهرودی در نشست نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش استان‌های تهران و البرز با بیان مطلب فوق و اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان تجاری کشور با حضور رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: مایه مباهات است که سایپا از طریق شرکت‌های سایپادیزل و زامیاد در طرح‌های نوسازی ناوگان تجاری کشور که با حضور رییس‌جمهور کلید خورد، مشارکت جدی خواهد داشت.

او گفت: طرح نوسازی ناوگان تجاری کشور منجر به خدمات بسیار زیادی برای کشور خواهد شد چون که بر پایه کارشناسی‌های لازم صورت گرفته و مبنای آن نوسازی ناوگان تجاری کشور است و دولت 50 درصد از هزینه‌های این طرح را تقبل می‌کند که خبر بسیار خوشی برای رانندگان و شرکت‌های تولیدی است. جهرودی با اشاره به برگزاری سومین نشست خود با شبکه نمایندگی‌های سایپا افزود: خوشحالم که با نشست امروز بخشی از دغدغه‌های مدیریتی من در خصوص شبکه نمایندگی‌ها به پایان رسید و برگزاری این نشست نقطه عطفی در تعامل با نمایندگان سایپا در استان‌های تهران و البرز است. او تاکید کرد: در این نشست شاهد بودیم که هیجان و نشاط و تعصب به سایپا همچنان موج می‌زند و این بسیار امیدوار‌کننده است. مدیرعامل سایپا تصریح کرد: نخستین دستوری که در گروه سایپا صادر کردم، ممنوعیت فروش محصولات سایپا درخارج از شبکه نمایندگی‌هاست و تا روزی که مدیرعامل سایپا باشم بر این اصل پایبند خواهم بود.

جهرودی گفت: همه ما خانواده‌یی هستیم که در این صنعت ملی فعالیت می‌کنیم و در تعامل سایپا و شبکه نمایندگی‌ها، همدلی و همراهی دو طرفه مورد انتظار است. او با اشاره به اینکه سبد محصولات اقتصادی در گروه خودروسازی سایپا ناقص است، خاطرنشان کرد: نبود محصولی بعد از پراید کاملا احساس می‌شود و توسعه و تکمیل سبد محصولات با جدیت دنبال خواهد شد. مدیرعامل سایپا در ادامه گفت: مذاکرات جدی در زمینه تولید محصول با یک پلتفرم را آغاز کردیم که از نظر رده قیمتی بتواند جایگزین پراید شود و اطلاع‌رسانی آن پس از حصول نتایج لازم صورت خواهد گرفت. جهرودی تاکید کرد: باید بتوانیم برنامه‌های کوتاه مدت ولی تاثیرگذار در صنعت خودرو و سایپا اجرا کنیم و امیدوارم که بتوانیم چهره محصول را در سایپا تغییر دهیم و با ایجاد نوآوری در این مجموعه با شتاب بیشتری در مسیر توسعه گام‌ برداریم.

او افزود: برای هر ذائقه‌یی باید بتوانیم یک محصول تولید کنیم و تمرکز روی یک رده قیمتی خودرو اشتباه است و توسعه و تکمیل سبد محصولات را با جدیت دنبال خواهیم کرد و نباید ظرفیت داخلی مان را از دست بدهیم. مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه باید محصولی را عرضه کنیم که برای سایپا سودآور باشد، تصریح کرد: رابطه بین سایپا و شبکه نمایندگی‌ها در قالب یک رابطه اقتصادی و سودآور برای دو طرف تعریف می‌شود. جهرودی گفت: نرخ ارز روی محصولات سی کی دی گروه سایپا بسیار تاثیرگذار است و چنانچه بتوانیم 5 درصد از هزینه‌های محصولات سی کی دی را کاهش دهیم، بخش زیادی از هزینه‌های سایپا را پوشش خواهیم داد. مدیرعامل گروه سایپا در خاتمه گفت: در سایپا محصولات داخلی تولید می‌کنیم و با تولیدات داخلی امنیت خانواده، اجتماع و کشور تامین می‌شود.

 

 

ارسال نظر