معرفی 568واحد تولیدی در سمنان برای دریافت تسهیلات

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۶۶۲
معرفی 568واحد تولیدی در سمنان برای دریافت تسهیلات

سمنان|

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۵۶۸واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش تسنیم بهروز اسودی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی مجدد سامانه بهین‌یاب از ابتدای سال 96 تاکنون بالغ ‌بر یک‌هزار و 170واحد تولیدی از استان سمنان در این سامانه ثبت‌نام کردند که رفع مشکلات این واحدها در دستور کار اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از مجموع واحدهای ثبت‌نامی تنها 568 واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی شدند، اضافه کرد: تاکنون 21واحد تولیدی در استان سمنان موفق به دریافت این تسهیلات شدند. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه ارزش این تسهیلات بالغ‌ بر 19میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: استان سمنان رتبه سوم کشوری را در تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید به تولیدکنندگان به خود اختصاص داده است. وی تصریح کرد: در آخرین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با درخواست 171 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در استان سمنان موافقت شد. اسودی از ایجاد 936فرصت شغلی جدید در استان سمنان خبر داد و افزود: 65واحد تولیدی در بخش صنعت و 106واحد تولیدی در بخش کشاورزی برای دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

 

ارسال نظر