طرح رایگان یک ماهه و فروش ویژه تابستانه «آی‌سیما»

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۴۱۵

«آی‌سیما» اپراتور ارائه‌دهنده IPTV، VOD، در نمایشگاه الکامپ امسال در سالن 7 میزبان بازدیدکنندگان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواهد بود.

با استفاده از این فناوری امکان دریافت تصاویر و موسیقی با کیفیت از طریق پروتکل اینترنت فراهم می‌شود. پخش جدیدترین فیلم‌ها و موسیقی‌های ایرانی و خارجی، کارتون‌ها و اپلیکیشن‌های متنوع از جذاب‌ترین قابلیت‌های این سرویس است.

«آی‌سیما» در ایران، این فناوری را که محصول همگرایی صنعت رایانه، مخابرات و مالتی‌مدیاست و نتیجه پیشرفت فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی به‌حساب می‌آید، با محتوای جامع تصویری و صوتی در اختیار مشترکان قرار می‌دهد. برای قدردانی از استقبال مشترکین فعلی و خوش‌آمدگویی به مشترکین جدید برای پیوستن به این خانواده، طرح تابستانه «آی‌سیما» شامل اشتراک رایگان و تخفیف ویژه ستاپ‌باکس اجرا خواهد شد.

در این طرح با فرصتی تکرار نشدنی کلیه محتواها در اپلیکیشن موبایل و وب «‌آی‌سیما» به مدت یک ماه رایگان خواهد بود. همچنین ستاپ‌باکس «آی‌سیما» با تخفیف ویژه همراه با 3 ماه اشتراک رایگان عرضه خواهد شد. ستاپ‌‌باکس «آی‌سیما» با اتصال به تلویزیون‌گیرنده سامانه «آی‌سیما» محسوب می‌شود و از امکانات جانبی دیگری مثل اتصال موس و کیبورد نیز برخوردار است. با فعال‌سازی سرویس‌های «آی‌سیما» (موبایل، وب و تلویزیون) مجموعه غنی از فیلم و سریال‌های قدیمی و جدید ایرانی و خارجی، انیمیشن، مستند، ویدیو‌های آموزشی، موسیقی و... را همراه با شبکه‌های تلویزیونی در هر زمان و هر مکانی که خواستید در اختیار خواهید داشت.

 

ارسال نظر