کارخانه تولید تجهیزات پزشکی و دارویی در کیش افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۳۳۱

معاون اول رییس‌جمهور واحد صنعتی «مهان مد میمه» تولید‌کننده تجهیزات پزشکی و دارویی را در کیش افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری که در سفری دو روزه و برای بازدید و افتتاح چندین طرح عمرانی و گردشگری وارد جزیره کیش شده بود یک واحد تولید‌کننده تجهیزات دارویی را افتتاح کرد.

این واحد صنعتی تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری 1.580 میلیارد ریال در فاز سه شهرک صنعتی کیش و در زمینی به وسعت 32هزار مترمربع ساخته شده است و با ظرفیت تولید سالانه 8میلیون ست همودیالیز وریدی و شریانی، 6میلیون سوزن فیستولا وریدی، 2میلیون انواع صافی دیالیز و 12میلیون کیلومتر هالو فایبرممبران یا فیبردیالیز در سال یکی از مهم‌ترین واحد‌های تولیدی دانش‌بنیان در جزیره کیش است.

با بهره‌برداری از این طرح امکان اشتغال 35 نفر ایجاد شده است.

پارک آبی اوشن، نیروگاه و آب‌شیرین‌کن جنوب جزیره، هتل پنج ستاره ویدا، مجموعه فرهنگی و تفریحی آوای خلیج‌فارس، مارینا و مرکز تفریحات دریایی طرح‌هایی هستند که با حضور معاون اول رییس‌جمهوری به‌طور رسمی به بهره‌برداری خواهند رسید.

اسکله 35هزار تنی، کشتی اقیانوس‌پیمای سانی، شهرک مسکونی فاز 3 نوبنیاد، کلبه هور تا کشتی یونانی و پروژه مسکن سبز از طرح‌هایی است که امروز جهانگیری از آنها بازدید می‌کند.

فرودگاه و بندرگاه جزیره هندورابی نیز از طرح‌هایی است که روز چهار‌شنبه با حضور معاون اول رییس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

دراین سفر عباس آخوندی وزیر راه و شهر‌سازی و اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و علی عابد‌زاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این سفر اسحاق جهانگیری را همراهی می‌کنند.

جزیره کیش با 91.5 کیلومترمربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

 

ارسال نظر