انبار ساری یکی از ایمن‌ترین تاسیسات‌های نفتی است

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۲۶۲
انبار ساری یکی از ایمن‌ترین تاسیسات‌های نفتی است

ساری| مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: انبار نفت منطقه ساری از مدرن‌ترین و ایمن‌ترین تاسیسات نفتی در منطقه شمال کشور است و از زمان بهره‌برداری تاکنون هیچ گونه حادثه‌یی در این تاسیسات اتفاق نیفتاده است.

حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری سال بهره‌برداری کامل انبار نفت ساری را ۱۳۶۷ بیان کرد و افزود: تاسیسات انبار نفت ساری در زمینی به مساحت حدود ۳۰هکتار متصل به مرکز استان با هدف تامین، ذخیره‌سازی و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز استان، دیگر مناطق و نیروگاه‌های شمال کشور تاسیس شد. او خدمت در تاسیسات نفتی را در تمام مراحل تامین، انباشت و توزیع پرخطر دانست و اظهار کرد: همه کارکنان در جلوگیری از وقوع حادثه سهیم هستند.

طالبی از ایمنی بالای تاسیسات انبار نفت ساری گفت و تاکید کرد: با توجه به حساسیت‌های بالای عملیاتی در انبار نفت ساری، شناخت محیط‌های پر خطر، شرح وظایف و تقسیم کار هر یک از اعضا و انجام مانورهایی برای انجام کار بدون حادثه و ایمن از وظایفی است که به درستی انجام می‌شود. وی ادامه داد: برگزاری بیش از ۷۸۰۰ هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و اطفای حریق برای کارکنان رسمی و پیمانکاری و رانندگان در سال ۹۵ و برگزاری دوره‌های مشابه در سال‌های قبل و برگزاری مانورهای اطفای حریق باعث آن شده است که این انبار بدون کوچک‌ترین حادثه‌یی به کار خود ادامه دهد.

 

 

ارسال نظر