برنامه‌های «بورگوارد» برای ورود به ایران

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۲۶۱

BORGWARD Group AG، تولید‌کننده جهانی خودرو، برنامه‌های خود را برای وارد شدن به بازار خودرو ایران اعلام کرد.

Ulrich Walker، مدیرعامل شرکت BORGWARD Group AG، می‌گوید: BORGWARD پیشنهاد واقعا ویژه‌یی برای ارائه به بازار ایران دارد. به گفته وی، این خودروهای پرطرفدار می‌توانند در آن واحد چندین نیاز مهم رانندگانی را که به‌دنبال یک خودرو لوکس هستند و نام تجاری برای‌شان مهم است و می‌خواهند به راحتی همراه خانواده در یک ماشین جادار و بزرگ بنشینند، فراهم کنند. وی افزود: این همه ماجرا نیست. قصد داریم احساس خریداری یک ماشین لوکس را مجددا تعریف کنیم و بالاترین سطح خدمات را داشته باشیم. وی تاکید کرد: Bx5 و bx7 دو مدل لوکس BORGWARD هستند. BX5 یک SUV است که به راننده حس جوانی، انرژی، هوشمندی و ایمنی می‌بخشد. تلفیق زیبایی‌شناسی و فناوری پیشرفته آلمانی ترکیبی کامل از قدرت، فرمان‌پذیری و هوش‌مندی را به ارمغان می‌آورد.

مدیرعامل شرکت بورگوارد افزود: BX7 بزرگ‌تر و لوکس است که با فضای داخلی بسیار چشمگیر، امکانات متنوع همراه با 5، 6 و 7 صندلی حس خوبی را به راننده منتقل می‌کند چراکه این خودرو دارای سیستم هوشمندی است که به راننده اجازه می‌دهد از طریق تماس چشمی، لمسی و صدا ارتباط برقرار کند.

ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان یکی از مواردی است که BORGWARD در سیستم جدید خرید اهمیت بسیار زیادی به آن می‌دهد. بر همین اساس برای تسهیل در ارائه بهتر خدمات، BORGWAD متعهد به ارائه تجربه مشتری در سطح بالا و لوکس است و تا پایان سال 2017، تجربه خرید خودرو خارجی را در ایران باز تعریف می‌کند.

تام انلیکر معاون فروش و بازاریابی BORGWARD Group AG، می‌گوید: «باوجود اینکه این نوع فروشگاه‌ها گران هستند و نیاز به سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی دارند، از روی تجربه می‌دانیم که این نوع فروشگاه‌ها بین مشتریان خودرو‌های لوکس بسیار محبوب است زیرا سرویس لوکسی ارائه می‌دهند. در ایران ما متعهد به یک تجربه خرید لوکس هستیم.»

 

ارسال نظر