ویژه

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۱۵۵

افزایش سرمایه بانک، توسعه فعالیت‌ها را هموارتر خواهد کرد 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: افزایش سرمایه در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، رویداد بزرگ و بی‌نظیری بود که مسیر تحول و توسعه فعالیت‌های این بانک را هموارتر خواهد کرد.  به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله‌گانی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی بانک با بیان این مطلب افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به فعالیت‌های بانک رفاه کارگران، افزایش سرمایه است که با مساعدت و همکاری هیات امناء، مدیرعامل و هیات‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی این فرآیند به پایان رسیده است که جای تقدیر و تشکر دارد. وی ادامه داد: با تأیید مجمع عمومی، میزان سرمایه بانک از 23 هزار میلیارد ریال به بیش از 192 هزار میلیارد ریال افزایش یافت که با این افزایش، تحولات بزرگی در خدمات دهی به مشتریان و ذی‌نفعان اتفاق خواهد افتاد.

توزیع 6  هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در بین مددجویان بهزیستی کشور

به همت بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعداد 6 هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در بین مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، توزیع شد.  به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با حضور معاونت کمک‌های اجتماعی سازمان بهزیستی و تقدیر و تشکر از مدیرعامل و مجموعه این بانک، بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی‌کننده با هدف یاری رسانی به محرومان جامعه، تهیه، بسته‌بندی و جهت توزیع در بین مددجویان تحت پوشش، در اختیار سازمان مذکور قرار گرفت. براساس این گزارش، بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر، سعی کرده است تا با توسعه اقدامات در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، به عنوان بانک پیشرو در این حوزه اقدام کند. بخش قابل توجهی از این اقدامات با محوریت حمایت از نظام سلامت و کمک به محرومیت‌زدایی در کشور در شرایط بغرنج ناشی از شیوع ویروس کرونا، عملیاتی شده است.

برداشت تجمعی اقساط  خدمتی نوین از بانک رفاه کارگران 

بانک رفاه کارگران در راستای تکمیل و ارتقاء خدمات الکترونیکی خود از چندی پیش نسبت به ارایه خدمت برداشت تجمعی اقساط اقدام کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از خبرگزاری فارس، یکی از موضوعاتی که نظام بانکداری با آن چالش جدی دارد، موضوع دریافت خدمات مشتریان به صورت حضوری است. سیستم بانکی کشور برای خدمت رسانی غیرحضوری به افراد از مکانیزم‌های مختلفی استفاده کرده است. بانک رفاه کارگران نیز در راستای تکمیل و ارتقاء خدمات الکترونیکی خود از چندی پیش نسبت به ارایه خدمت برداشت تجمعی اقساط اقدام کرده است.

از اهداف این خدمت می‌توان به فراهم کردن خرید اقساطی برای مستمری بگیران و رونق کسب و کارها و حمایت از تولید داخل اشاره کرد. به گفته بسیاری از کارشناسان، خدمت برداشت تجمعی اقساط به عنوان یکی از خدمات متمایز و منحصر به‌فرد جهت رفاه حال بیشتر مشتریان، طراحی و اجرایی شده است. 

 

ارسال نظر