ویژه

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۳۸۵

مروری اجمالی بر عملکرد وپاسار در تیر ماه 

بانک پاسارگاد گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به 31 تیر ماه را منتشر کرده از جمله نکات قابل توجه در این گزارش می‌توان به رشد 4 درصدی سپرده‌های جذب شده این بانک نسبت به مانده خرداد ماه اشاره کرد. به گزارش نبض بورس، بر این اساس وپاسار تا پایان تیر ماه، موفق به جذب مبلغ 135.800میلیارد تومان سپرده شده و در مقابل میزان تسهیلات اعطایی بانک در همین مقطع، مبلغ 121.200 میلیارد تومان بوده است. این بانک خصوصی در تیر ماه موفق به تحقق درآمد تسهیلات به میزان 1620 میلیارد تومان شده است. در حالی تسهیلات اعطایی وپاسار طی تیر ماه به میزان 3162 میلیارد تومان افزایش داشته که سپرده‌های جذب شده به میزان 5127میلیارد رشد داشته است. رشد حدود 3 درصدی تسهیلات اعطایی نسبت به مانده پایان خرداد ماه و همچنین افزایش تقریبی 4 درصد سپرده‌های جذب شده نسبت به مانده پایان خرداد ماه از دیگر نکات این گزارش است.

دومین شکست اپراتور دوم  در برگزاری کنسرت آنلاین

هفته گذشته یکی از اپراتورهای تلفن همراه در حالی برای دومین بار اقدام به برگزاری کنسرت آنلاین کرد که با وجود استقبال کمتر نسبت به سری قبل باز هم تعدادی از بینندگان آنلاین این کنسرت از کیفیت پخش ناراضی بودند. براساس این گزارش، متاسفانه در برگزاری دومین کنسرت آنلاین لنز با همکاری ایرانسل و اسپانسری این اپراتور باز هم شاهد بودیم که کنسرت سالار عقیلی نیز همچون همایون شجریان با افت کیفیت روبرو بود و امکان مشاهده برای تمامی مشترکان در لحظه برگزاری این کنسرت آنلاین مهیا نشد. در همین حال بسیاری از مخاطبان این کنسرت با انتشار توییت‌هایی انتقادی که نمونه‌های آن در ذیل نیز منتشر شده است، از اپراتوری که ادعای راه‌اندازی 5G در ایران را دارد درخواست کردند به جای تبلیغات بی‌ثمر اقدام به ارایه خدمات با کیفیت کند. همچنین همزمان با انتشار خبر ایرانسل در خصوص ارایه خدمات نسل ۵ در ایران تعدادی از خبرنگاران درخواست تست سرعت اینترنت 5G را داشتند که به رغم پیشنهاد روابط عمومی این اپراتور در خصوص انجام این تست، هنوز این موضوع اتفاق نیفتاده است.

همراه اول جوایز جشنواره تبلیغات ایران را درو کرد

در پنجمین جشنواره تبلیغات ایران، همراه اول موفق شد پنج شاهین جشنواره را از آن خود کند. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پنجمین دوره «جشنواره تبلیغات ایران» روز یکشنبه 5 مردادماه به منظور معرفی برترین آثار و آگهی‌های تبلیغاتی یکسال اخیر برگزار شد و شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در بخش‌های مختلف معرفی و با اهدای شاهین‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی مورد تقدیر قرار گرفتند. در این جشنواره که با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» و با حضور جمعی از اساتید و صاحب‌نظران حوزه تبلیغات کشور برگزار شد، اولین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور موفق شد پنج جایزه از جوایز بخش اصلی جشنواره را به خود اختصاص دهد. آثار ارسالی شرکت ارتباطات سیار ایران پس از ارزیابی توسط کمیته داوران در پنج بخش حائز رتبه و مستحق دریافت شاهین شناخته شد. همراه اول در این جشنواره موفق شد در بخش‌های «تبلیغات دیجیتال» (ویدئوی تبلیغاتی)، «تبلیغات حمایتی» و «ترویج فروش» ضمن کسب رتبه اول، شاهین طلایی این جشنواره را دریافت کند. همچنین این اپراتور در بخش «مسوولیت اجتماعی» رتبه دوم و شاهین نقره‎ای و در بخش تبلیغات چاپی (بروشور و کاتالوگ) رتبه سوم و دیپلم افتخار و شاهین برنزی را از آن خود کرد. در این جشنواره از بین 2235 اثر ارسالی، 558 اثر به مرحله نهایی راه یافت و در پایان 46 اثر حائز رتبه و دریافت جایزه شد.

 

ارسال نظر