اخبار

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۲۵۸

استخدام فارغ‌التحصیلان کامپیوتر و IT در مدرسه داتین

مدرسه داتین در نظر دارد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته کامپیوتر و IT را بدون در نظر گرفتن جنسیت و سابقه کار پذیرفته و پس از کسب تجربه در یک محیط واقعی، امکان ادامه فعالیت را برای آنها فراهم کند. این مدرسه با هدف توانمندسازی و استخدام افراد مستعد و خلاق راه‌اندازی شده است و به فارغ‌التحصیلان این دو رشته دانشگاهی کمک می‌کند تا علاوه بر انجام صفر تا صد یک پروژه با هم‌تیمی‌های خود مهارت و توانایی‌های فنی و ارتباطی لازم را برای ورود به دنیای واقعی کار کسب کنند. در حال حاضر مدرسه داتین با سه عنوان شغلی برنامه‌نویسی جاوا، NET و تحلیلگر و با توجه به شرایط ویژه ناشی از بحران ویروس کرونا به صورت آنلاین و از راه دورآغاز به کار کرده است و به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد تا زمانی را به منظور آمادگی حضور در فضای کار حرفه‌ای، صرف یادگیری و تجربه‌آموزی ‌کنند. این افراد در صورت تأیید در فرایند جذب، وارد مدرسه داتین می‌شوند و ضمن برخورداری از حقوق و بیمه و با همراهی مربیان، خود را برای ورود به دنیای کسب‌وکار آماده می‌کنند. در نهایت، پس از تکمیل مراحل مدرسه داتین مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت قبولی در این ارزیابی به عنوان یک نیروی کار حرفه‌ای در داتین مشغول به فعالیت می‌شوند. داوطلبان می‌توانند اطلاعات فردی خود را از طریق سایت داتین به نشانی DOTIN.IR  برای مدرسه داتین ارسال کنند.

امتیاز اخذ تسهیلات ویژه سپرده‌گذاران بانک آینده

بانک آینده با هدف جلب رضایت مشتریان و در راستای دسترسی گروه‌های مختلف جامعه به تسهیلات ارزان‌قیمت، برای آن دسته از مشتریان بانک که دارای انواع حساب سپرده بلندمدت بوده یا نسبت به افتتاح این نوع حساب، اقدام می‌کنند، اولویتِ اخذ امتیاز تسهیلات فوری را فراهم خواهد ساخت. بر این اساس، کلیه مشتریان بانک آینده که دارای یکی از انواع سپرده‌های بلندمدت هستند، در صورت نیاز به نقدینگی، می‌توانند بدون فسخ قرارداد یا برداشت بخشی از سپرده سرمایه‌گذاری خود، از امتیازات ویژه این طرح، شامل دریافت تسهیلات با کم‌ترین تشریفات اداری (بدون نیاز به ضامن) و در سریع‌ترین زمان ممکن (حداقل 24ساعت بعد از افتتاح حساب)، بهره‌مند شوند. میزان تسهیلات اعطایی (حداکثر تا 85 درصد مبلغ سپرده) و نرخ سود تسهیلات این طرح (حداکثر تا 18 درصد)، بر اساس نرخ سود سپرده‌ بلندمدت مشتری، متغیر خواهد بود. بازپرداخت تسهیلات این طرح، به دو روش اقساطی (حداکثر 24ماهه) یا یک‌جا (حداکثر 6ماهه) برای کلیه مشتریان، فراهم شده است. گفتنی است؛ پرداخت این تسهیلات در قالب یکی از انواع عقد مشارکت مدنی یا مرابحه، ضمن رعایت شرایط و ضوابط مربوط، امکان‌پذیر خواهد بود.

روابط عمومی بانک‌ها   مصداق روابط عمومی هوشمند

در حال حاضر در آستانه هفته روابط عمومی هستیم که به عنوان قلب تپنده هر سازمانی منافع درون سازمانی و برون سازمانی را پیش برده و همگرایی و همراهی سازمان و ذی نفعان را بهبود می‌بخشد و به نوعی تعامل دو سویه نهاد با مخاطب که شامل مدیران، کارکنان، سهامداران، مشتریان، مردم و رسانه‌ها هستند را با رویکرد دستیابی به اهداف تسهیل می‌کنند، بر همین مبنا با توجه به اینکه بعد از سال‌ها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی، این جامعه صاحب روز و هفته ملی روابط عمومی شده‌اند و فرصتی هست تا نقش روابط عمومی‌ها به ویژه روابط عمومی بانک‌ها را در ارتباط با مخاطبان بررسی کنیم. روابط عمومی بانک رفاه کارگران از جمله روابط عمومی بانک‌هایی است که با استفاده از ابزارهای ارتباطی و اجرای سیاست‌های تعاملی گام‌های بلندی را در مسیر ارتقای منافع سازمانی و ذی نفعان برداشته و در روزهای کرونایی حمایت آنها از کسب و کارها، جلوگیری از شیوع کرونا در شعب بانکی و ارایه خدمات آموزشی، حکایت از عملکرد هوشمندانه آنها دارد. با شیوع ویروس کرونا درکشور بانک رفاه به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در مقابله با این بیماری دست به کار شد و اقدامات مهمی در این حوزه انجام داد. در اولین گام به عنوان بانکی که حامی سلامت کشور شناخته می‌شود، تعاملات خود را با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گسترش داد. به یاری کادر درمانی کشورکه درخط مقدم مبارزه با این بیماری بود شتافت و تلاش کرد تا همدوش آنها خدمت‌رسانی به شهروندان را سرعت بخشد. حمایت  مالی از بیمارستان‌ها، کمک به تجهیز وسایل مورد نیاز مراکز درمانی و حمایت از واحدهای تولیدکننده محصولات بهداشتی بخشی از این فعالیت است که همچنان ادامه دارد.  در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی نیز بانک رفاه کارنامه قابل قبولی دارد. حضور مستمر و آمادگی برای ایفای نقش در رویداد‌ها و وقایع کشور به ویژه در زمان‌های بحرانی از جمله ویژگی‌های شاخص این بانک است. نمونه بارز آن، سیل استان‌های جنوبی به ویژه استان سیستان و بلوچستان است که هیأت مدیره این بانک به منظورکاهش آلام هم وطنان سیل‌زده، مصوبات مهمی به این شرح داشت: اختصاص 30 میلیارد ریال از بودجه تبلیغاتی خود در قالب کمک بلاعوض برای تهیه مخازن آب و تانکر آبرسانی، 130 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای کمک به هموطنان سیل زده استان، احداث بیمارستان 200 تختخوابی فوق تخصصی به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان جنوب شرق کشور و احداث بیمارستان 100 تختخوابی در زاهدان از برنامه‌های دیگر بانک برای شهروندان سیستان و بلوچستان است. 

 

ارسال نظر