تجهیز بخش سرطانی بیمارستان امام با حمایت بانک رفاه

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۲۴۹

بانک رفاه در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود و در امری خداپسندانه، به منظور تجهیز بخش سرطانی بیمارستان امام خمینی(ره)، از این بیمارستان حمایت مالی کرد. 

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیر امور ناحیه یک این بانک در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی این بیمارستان گفت: با حمایت مدیران عالی و مشارکت همکاران در بانک رفاه، این بانک در ایام شیوع ویروس کرونا حضوری فعال و سهمی قابل توجه در حیطه مسوولیت‌های اجتماعی داشته است و علی‌رغم تمامی ریسک‌های مرتبط با حضور در محیط بانکی، با اعطای تسهیلات به شرکت‌های دارویی و بهداشتی ضمن حمایت از آنان سعی کرده است تا رفاه حال هموطنان را فراهم آورد. در ادامه مراسم، دکتر صادق نیت رییس بیمارستان امام خمینی(ره) نیز با قدردانی از بانک رفاه در تجهیز بخش مبارزه با سرطان این بیمارستان به آثار معنوی و اخروی این امر اشاره کرد و گفت: به یاری خداوند این مجموعه در نظر دارد تا ضمن خرید و نصب هر چه سریع‌تر تجهیزات تخصصی در این بخش، رفاه حال مراجعان خود را فراهم کند که قطعاً حمایت بانک رفاه می‌تواند کمک شایانی به این امر داشته باشد.

  28 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک رفاه

گزارش تسهیلات اعطایی سال 1398 بانک رفاه در بخش‌های مختلف اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ضمانتنامه‌های صادره ریالی و قرض‌الحسنه اعطایی ازدواج و تهیه جهیزیه اعلام شد. این بانک طی سال‌های 96، 97 و 98، بالغ بر 28 هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.  همچنین بانک رفاه در سال 98، در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه 545 هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است. 1522 میلیارد ریال از محل منابع قراردادهای سپرده‌گذاری صندوق توسعه ملی و بالغ بر 64 هزار میلیارد ریال انواع ضمانتنامه‌های ریالی به تعداد بیش از 117 هزار فقره صادر کرده است. همچنین شعب این بانک از محل سپرده‌های قرض الحسنه نزد خود بیش از 60 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از18661میلیارد ریال و بالغ بر 23 هزار میلیارد ریال تسهیلات بابت طرح‌های فعال حوزه اعتباری اعطاء کرده است. طی سال‌های 97 و 98، تعداد 26334 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان طرح‌های مددجویی به مبلغ بیش از 4401 میلیارد ریال به معرفی‌شدگان کمیته امداد سازمان بهزیستی و وزارت رفاه پرداخت کرده است.

 

ارسال نظر