اخبار

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۹۷۵

ساعات کاری شعب بانک آینده  تا 13:30

با توجه به ضرورت رعایت مراقبت‌های بهداشتی پیش‌گیرانه به‌منظور مقابله با ویروس کرونا و نیز با هدف صیانت از سلامت کارکنان و مشتریان بانک، شعب بانک آینده با رعایت کلیه اصول بهداشتی، از تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه سال‌جاری تا اطلاع ثانوی، طی روزهای شنبه تا چهار‌شنبه از ساعت 08:15 تا 13:30 و روز پنجشنبه از ساعت 15: 08 تا ۱۲:۳۰ در خدمت هم‌میهنان گرامی خواهند بود. ساعت کاری اداره‌های مرکزی و مدیریت‌های امور شعب نیز از روزهای شنبه تا چهار‌شنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 و روز پنج‌شنبه از ساعت 08:00 تا 13:00 خواهد بود.   گفتنی است؛ مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ نیز به‌ صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است.

سیاست‌های موثر در کاهش تب و تاب ارزی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از کاهش تلاطم‌های ارزی در ماه اخیر خبر داد و گفت: اثرگذاری سیاست‌های بانکی و کاهش تقاضای کاذب در بازار در نتیجه شیوع کرونا به بهبود بازار کمک کرده است.

شهاب نادری در گفت‌وگو با ایبِنا، با اشاره به وضعیت بازار ارز در ماه اخیر گفت: بازار در نتیجه کاهش تقاضای کاذب و همچنین تأثیرگذاری سیاست‌های ارزی کمترین تنش‌های قیمتی را تجربه کرد. نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از سیاست‌های بانکی برای ساماندهی ارزی تحت عنوان عملیات بازار باز افزود: عملیات بازار باز اهرمی برای تنظیم بازار پول و روابط بین بانکی است، که می‌تواند با جمع‌آوری نقدینگی موجود در کشور کاهش تورم را ممکن کند از این رو مورد حمایت است.

 

ارسال نظر