رونق تولید با بسته‌ حمایتی بانک پاسارگاد

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۲۹۹۹

یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های راهبردی بانک‌پاسارگاد که طی سال‌های اخیر به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است، تشویق مشتریان جهت استفاده از خدمات بانکی (نظیر ضمانتنامه و اعتبار اسنادی) با هدف کاهش هزینه‌های تأمین مالی بوده است.

همچنین بانک پاسارگاد با طراحی و اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت تلاش نموده تا به سهم خود در تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌ها مشارکت نماید. بنابراین بسته حمایتی بانک پاسارگاد مشتمل بر صدور انواع ضمانتنامه بانکی، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت و ارایه خدمات مشاوره‌ای طراحی گردید. طراحی این بسته‌ حمایتی در راستای سیاست‌های بانک مرکزی به منظور حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور، اتخاذ شده است. این موضوع از منظر کاهش هزینه‌های تأمین مالی و تسهیل شرایط دریافت اعتبار توسط فعالان اقتصادی، منطبق با بند «9» سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر «اصلاح و تقویت همه‌جانبه نظام مالی کشور با هدف پاسخگویی به نیازهای اقتصاد ملی، ایجاد ثبات در اقتصاد ملی و پیشگامی در تقویت بخش واقعی» است.

  بسته حمایتی ویژه بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی را ارایه می‌نماید. این بسته شامل موارد زیر است: ارایه مشاوره بانکی - اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت - گشایش اعتبار اسنادی داخلی - صدور انواع ضمانتنامه بانکی- ارایه‌ خدمات مشاوره‌ای به مشتریان.

از سال 1398 ارایه خدمات مشاوره‌ای به عنوان بعد چهارم به بسته حمایتی بانک پاسارگاد اضافه شد. با توجه به لزوم آشنایی هرچه بیشتر بنگاه‌های اقتصادی با ابزارهای متنوع بانکی و تأمین مالی، بانک پاسارگاد تلاش می‌کند تا با شناخت دقیق بنگاه‌ها و تطبیق محصولات و خدمات متنوع بانکی با نیازهای آنها، بهترین راهکارها با کمترین قیمت تمام‌شده را به آنها معرفی کند.به عنوان مثال با توجه به اینکه اکثر مشتریان با ابزار گشایش اعتبار اسنادی داخلی آشنایی ندارند، تمایل دارند تا با قیمت تمام‌شده بالا نسبت به تأمین مالی از طریق دریافت تسهیلات اقدام کنند. در حالی که در بسیاری از موارد می‌توانند با دریافت اعتبار اسنادی داخلی و با هزینه به مراتب کمتر نسبت به تأمین مالی اقدام کنند.

 

 

ارسال نظر