اخبار

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۰۴۲

گزارش تسهیلات  اعطایی بانک رفاه در فروردین ماه 98

گزارش تسهیلات اعطایی بانک رفاه در فروردین ماه سال جاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ضمانتنامه‌های صادره ریالی و قرض الحسنه اعطایی ازدواج و تهیه جهیزیه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در سال‌های 96، 97 و فروردین ماه 98، بالغ بر 19.730 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

همچنین بانک رفاه در فروردین ماه سال جاری، در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه بالغ بر 19.064میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

این بانک سال 97 و یک ماهه نخست سال 98، تعداد 15.508 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال‌زایی و کارفرمایان طرح‌های مددجویی به مبلغ بیش از 1.778 میلیارد ریال به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است. بانک رفاه همچنین در مقطع یک ماهه نخست سال جاری، مبلغ 68 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده‌گذاری صندوق توسعه ملی اعطا کرده است. بر اساس این گزارش، بانک رفاه در فروردین ماه سال جاری، بالغ بر 2.429 میلیارد ریال انواع ضمانتنامه‌های ریالی به تعداد 1.476 فقره صادر کرده است. همچنین شعب این بانک از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه نزد خود و در فروردین ماه سال 98، تعداد 544 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ 117.200 میلیون ریال پرداخت کرده است. این گزارش حاکی است، بانک رفاه در فروردین ماه سال 98، مبلغ 879.360 میلیون ریال تسهیلات بابت طرح‌های فعال حوزه اعتباری اعطا کرده است.

اهدای جوایز برندگان مسابقه بانک‌پاسارگاد

 جوایز مسابقه اینستاگرامی هفتسینواره بانک‌پاسارگاد، با موضوع «ارسال عکس از سفره هفت‌سین» و «درج کپشن مرتبط با موضوع تکریم خانواده»، به 3 نفر از برندگان این مسابقه اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی بانک‌‌پاسارگاد، این بانک طی فراخوانی در اسفندماه سال گذشته از علاقه‌مندان دعوت کرد با ارسال عکس از سفره هفت‌سین در صفحه اینستاگرام خود و همچنین درج پیامی درخصوص تکریم خانواده در زیر عکس، در مسابقه هفتسینواره پاسارگاد شرکت کنند. در همین راستا تعداد بسیار زیادی عکس با حال و هوای نوروزی و پیام‌هایی ارزشمند در خصوص خانواده و نقش بی‌بدیل آن در زندگی، با هشتگ #هفتسینواره_پاسارگاد، در فضای اینستاگرام منتشر شد.

بر اساس این خبر، از بین شرکت‌کنندگانی که بیشترین «لایک» را برای عکس خود کسب کردند، 3 نفر برتر انتخاب شدند که از سوی بانک‌پاسارگاد، به‌ترتیب مبالغ 25، 15 و 10 میلیون تومان به عنوان جایزه به این عزیزان اهداء شد. به علاوه، به 14 نفر از کسانی که در زیر پست فراخوان مسابقه نام دوستان خود را ذکر کرده بودند نیز به قید قرعه 1 میلیون تومان هدیه تعلق گرفت. این مسابقه در راستای به‌تصویر کشیدن سنت زیبای پهن کردن سفره هفت‌سین و برگزاری مراسم آغاز سال نو در ایران و همچنین با هدف جلب‌توجه به موضوع مهم تکریم خانواده برگزار شد.  گفتنی است مسابقات اینستاگرامی بانک‌پاسارگاد در مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد داشت که به زودی اعلام خواهد شد.

رقابت مبنای خدمت باشد نه قیمت

مدیرعامل و نایب‌رییس هیات‌مدیره بیمه البرز در گردهمایی سالانه مدیران و روسای شعب این شرکت، اعلام کرد: ویژگی بارز بیمه البرز که این شرکت را متمایز ساخته است این است که با دیگر شرکت‌های بیمه بر مبنای ارایه خدمت رقابت می‌کند نه قیمت و هیچ‌گاه برای جذب مشتری نرخ شکنی نمی‌کند.

سید‌رسول تاجدار در این گردهمایی که با حضور اعضای هیات‌مدیره، مدیران و روسای شعب سراسر کشور بیمه البرز برگزار شد، گفت: ایران به خاطر بهره‌مندی از پتانسیل‌های بزرگ همچون جمعیت جوان و منابع طبیعی همچون نفت می‌تواند جزو 20 اقتصاد برتر جهان باشد که امیدواریم با تسهیل و بهبود شرایط اقتصاد داخلی کشور وارد فاز اقتصاد جهانی شویم.  به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، وی با اشاره به خروج امریکا از برجام و تاثیر منفی تحریم‌ها بر اقتصاد کشور، گفت: مشکلات اقتصادی کشور تنها به خاطر تحریم‌های بین‌المللی نیست بلکه بسیاری از شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری با مشکلات داخلی که به ساختار آنها باز می‌گردد رنج می‌برند. وی ادامه داد: از آنجایی که بسیاری از مشکلات صنعت بیمه الزاما تابع شرایط تحریم نیست لذا برای برون‌رفت از شرایط فعلی باید به پتانسیل‌های داخلی کشور و صنعت توجه ویژه‌ای داشت از جمله این‌گونه تعهدات توجه به تغییر ساختار، استفاده از ابزارهای جدید بیمه‌ای، ارتقای توان تخصصی، اجرای حاکمیت شرکتی، تغییر نگاه صرفا اجتماعی به نگاه بازرگانی درباره عملکرد شرکت‌های بیمه و ایجاد کنترل‌های داخلی موثر و مفید است. وی در عین حال تاکید کرد: بیمه البرز هم‌اکنون سطح یک توانگری مالی دارد و خسارت‌های سنگینی همچون زلزله غرب کشور، کشتی سانچی و شرکت دام و طیور ایران که در مجموع بالغ بر دو هزار میلیارد ریال بود را در سال گذشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت کرد که نشان‌دهنده توانگری مالی و توان ایفای تعهدات بیمه البرز است.

مدیرعامل بیمه البرز درباره عملکرد سال گذشته این شرکت توضیح داد: سال 1397 حق بیمه تولیدی بیمه البرز 21 درصد نسبت به سال 96 رشد داشت.

 

 

ارسال نظر