اخبار

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۰۶۰

خبر خوش بانک رفاه برای بازنشستگان تامین اجتماعی

بانک رفاه با هدف تسهیل ارایه خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، امکان دریافت فیش حقوقی این طیف از مشتریان را از پایانه‌های خودپرداز بانک فراهم کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند با وارد کردن کارت بانک رفاه خود روی خودپردازهای این بانک، از منوی سایر خدمات، فیش حقوقی بازنشستگان را انتخاب و پس از وارد کردن 4 رقم سال و 2 رقم ماه، فیش حقوقی خود را دریافت کنند. گفتنی است برای دریافت فیش حقوقی داشتن همراه کارت بانک رفاه ضروری است و در حال حاضر تنها اطلاعات حقوق شهریور ماه به عنوان پایلوت اجرای طرح از سازمان تامین اجتماعی دریافت و بارگذاری شده است و به مجرد وصول اطلاعات فیش حقوقی دیگر ماه‌های سال، قابل دریافت از خودپردازهای بانک رفاه خواهد بود.

سیستم گرمایشی عیدانه بیمه البرز به سیستان و بلوچستان

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در شصتمین سال فعالیت شرکت بیمه البرز، این شرکت در قالب طرح چهل- شصت، 100 کلاس مدارس استان سیستان و بلوچستان را مجهز به سیستم گرمایشی ایمن کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، پس از حادثه تلخ آتش‌سوزی در یکی از مدارس زاهدان، بیمه البرز در راستای تحقق مسوولیت‌پذیری اجتماعی و با هدف کمک به نوسازی و بازسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سر رسید، تقویم و هدایای نوروزی سال 1398 خود را در قالب تجهیز یکصد کلاس مدارس استان سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی تابشی مدرن به هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد. بنا بر این گزارش، طی چند سال متوالی گذشته شرکت بیمه البرز با هدف حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم و هدایای نوروزی را به خانواده‌های دارای فرزند معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان تهران و همچنین خانواده‌های کم‌بضاعت در استان‌های محروم کشور اهدا ‌کرد.بر این اساس، شرکت بیمه البرز سال گذشته نیز در پی زلزله منطقه غرب کشور با هدف حمایت از آسیب‌دیدگان این منطقه بودجه هدایای نوروزی خود را به سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

انتقال کارت به کارت از طریق اپلیکیشن ایوا در بانک رفاه

بانک رفاه به منظور تسهیل و تسریع ارایه خدمات نوین بانکی، امکان انتقال وجه از مبدا بانک رفاه به تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب از طریق اپلیکیشن موبایلی «ایوا» را فراهم کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، تمامی مشتریان می‌توانند پس از نصب اپلیکیشن ایوا (شرکت پرداخت الکترونیک سداد)، با در اختیار داشتن اطلاعات کارت خود شامل: شماره 16 رقمی کارت، رمز دومCVV2 و تاریخ انقضا  نسبت به استفاده از خدمت مذکور اقدام کنند. گفتنی است با راه‌اندازی خدمت مذکور در حال حاضر انتقال وجه از طریق هفت اپلیکیشن موبایلی همراه کارت رفاه، تاپ، آپ، 724، پات، سکه و ایوا برای تمامی مشتریان این بانک امکان‌پذیر است.

افزایش معاملات یورویی با اینس‌تکس

کانال ویژه مالی میان ایران و اروپا که سرانجام با عنوان «اینس‌تکس» راه‌اندازی شده، اقدام مختصر اروپا برای مقابله با زیاده‌خواهی امریکا است و گامی رو به جلو محسوب می‌شود که فعلا محدود به غذا و دارو است اما اجرایی‌شدن آن به چند ماه زمان نیاز دارد و به تدریج اثر خود را روی تجارت ایران با اروپا نشان خواهد داد.  سیدرضی حاجی‌آقامیری، عضو هیات‌مدیره کنفدراسیون صادرات ایران با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با پانا گفت: جزییات این توافق و نحوه اجرای آن چندان مشخص نیست و با ابهام‌هایی در مورد روند تجارت کالاهای مختلف وجود دارد، اما آنچه مشخص است پول حاصل از فروش نفت ایران می‌تواند وارد SPV شود و از این طریق معاملات یورویی انجام شود. به عبارت دیگر، نحوه محاسبات در ساز و کار ویژه مالی اروپا و ایران با عنوان اینس تکس یورو خواهد بود و معاملات یورویی با ایران را افزایش می‌دهد. وی افزود: INSTEX یا همان SPV سازوکاری است که امکان تجارت مشروع اپراتورهای اقتصادی اروپایی با ایران را فراهم می‌کند و براین اساس، ملاک و نحوه محاسبه آن، معاملات یورو خواهد بود. وی گفت: این فرمول اولیه مکانیسم‌های معینی در اجرا ندارد و با توجه به نکاتی که توسط اروپایی‌ها در روزهای اخیر عنوان شده است نفت، غذا و دارو و کالاهایی که در تحریم قرار ندارند و شرکت‌هایی که معافیت خرید نفت دارند، می‌توانند در قالب این توافق امکان ورود داشته باشند و این موضوع نشان می‌دهد که فعلا برای کالاهای تحریمی قابل استفاده نخواهد بود.حاجی‌آقامیری با بیان اینکه این توافق موضوع‌های بانکی را نیز تا حدودی مرتفع می‌کند، گفت: تاکنون این اجبار وجود داشت که برای فروش نفت، دلار یا یورو دریافت شود و به دلیل تحریم مشکل‌هایی وجود داشت اما اکنون کشورهای اروپایی این مشکل را حل کرده‌اند و با یوروی حاصل از فروش نفت، دارو و غذای مورد نیاز کشور را پایاپای حل خواهند کرد.

 

ارسال نظر