سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۱۵۷

 با توجه به استقبال بسیار خوب‌ علاقه‌مندان، بانک‌پاسارگاد سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد را برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی دبیر اجرایی جشنواره ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، در 2 محور مسوولیت‌های اجتماعی در زمینه‌های تکریم خانواده، حفظ منابع‌ طبیعی و محیط‌زیست و اهدای عضو و همچنین حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی، با دعوت از جوانان و علاقه‌مندان به هنر فیلم‌سازی که دغدغه مسائل اجتماعی و فرهنگی را نیز دارند، برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: در دو جشنواره برگزار شده، آثار بسیار ارزشمندی از علاقه‌مندان به این حوزه به دبیرخانه رسید که ماحصل آن مجموعه‌ای فاخر از فیلم‌های کوتاهی شد که به‌منظور به تصویر کشیدن دغدغه‌های جامعه در محورهای یادشده، ساخته شده و به نمایش درآمدند. مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد افزود: در کنار پرداختن به چالش‌های موجود، این جشنواره فرصتی بود تا استعدادهای نهفته‌ای که به هر دلیل فرصت بروز و ظهور نمی‌یافتند، شکوفا شوند. این مهم با استقبال بسیار خوب جوانان و علاقه‌مندان و ارسال آثار به دبیرخانه تقویت شد. مشاور مدیرعامل بانک‌پاسارگاد در ادامه تصریح کرد: در سومین دوره از جشنواره نیز از وجود هیات داوران خبره و علاقه‌مند، برای بررسی دقیق آثار بهره خواهیم برد و امیدوار هستیم در این دوره نیز اهداف جشنواره محقق شود.

وی ادامه داد: همانطور که اشاره شد این جشنواره در محورهای مسوولیت‌های اجتماعی در زمینه‌های تکریم خانواده، حفظ منابع‌ طبیعی و محیط‌زیست و اهدای عضو، حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی و همچنین یک بخش جنبی با محوریت ایده‌هایی که در هر بخش امکان ساخت نیافته‌اند، برگزار خواهد شد. فراخوان ارسال آثار نیز تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر