اخبار

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۸۲۴

نقش کلیدی بیمه البرز در توسعه‌ اجتماعی و اقتصادی

سید رسول تاجدار مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت بیمه البرز در پیامی روز بیمه، را تبریک گفت.

تاجدار در این پیام تصریح کرد: صنعت بیمه همچون دیگر بخش‌های اقتصادی کشور، متاثر از فراز و نشیب‌های کشور از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و درپی آن ملی شدن صنعت بیمه کشور، جنگ تحمیلی و به دنبال آن تامین و پوشش سرمایه‌های ملی به ویژه زیرساخت‌های میهن اسلامیمان و پس از آن، اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه از سوی دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم، افت و خیزهای زیادی را تجربه کرده است اما با تکیه بر سرمایه نیروی انسانی متعهد و تلاشگر و فعالیت مبتنی بر تخصص و حرفه‌ای‌گری، توانسته است در طول دوره فعالیت حرفه‌ای خود، در کنار سایر بازارهای مالی، با ایجاد اطمینان در مجموعه فعالیت‌های اقتصادی، نقشی کلیدی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایفا کند.

شرکت بیمه البرز نیز در گذر 59 سال فعالیت خود در صنعت بیمه کشور همواره سعی کرده است بهترین خدمات را به هموطنان گرامی عرضه کند و با سرلوحه قرار دادن اصل مشتری مداری در برنامه‌ها، ‌اهداف و استراتژی خود، رتبه‌های برتر بی‌شماری را در کارنامه خود و برای آیندگان به یادگار بگذارد که از آن جمله می‌توان به کسب مقام اول مشتری مداری و جلب رضایت مراجعان طی 9 سال متوالی در بین تمامی شرکت‌های بیمه اشاره کرد. امروز خرسندیم که در محافل مختلف کشور از بیمه البرز به خاطر عملکرد خوب به ویژه پرداخت به هنگام خسارت‌ها به نیکی و افتخار یاد می‌کنند. چه در حوادث گذشته‌های دور مثل آتش سوزی در بازار بزرگ در دهه 40 شمسی که بیمه البرز با استقرار واحد سیار پرداخت خسارت در محل، چک خسارت را به زیان‌دیدگان پرداخت کرد و چه در حوادث سال‌های نزدیک‌تر مثل حادثه پتروشیمی شازند اراک و زلزله منطقه غرب کشور. بیمه البرز در حادثه زلزله غرب کشور که در سال گذشته رخ داد با اعزام کارشناسان خود و تشکیل ستاد ویژه طی مدت کوتاهی نزدیک به 11 هزار پرونده خسارتی را مورد بررسی و مبلغ 550 میلیارد ریال خسارت به هموطنان آسیب‌دیده پرداخت کرد.

اعتماد؛ سرمایه بیمه ایران

سرشت صنعت بیمه، آمیختگی بنیادینی با دو مفهوم عمیق خلاقیت و ایجاد اعتماد دارد و به دیگر سخن از زمانی که جوامع بشری با

ساز و کار بیمه و نهاد بیمه آشنا شدند به صورت آشکار این دو خصلت را برای این نوع از خدمات به رسمیت شناخته‌اند و البته تغییرات پی در پی در ظهور و بروز ریسک‌های جدید که توام با نیازهای جدید در حوزه گسترش چتر حمایتی بیمه بود این مطالبه‌گری به حق و منطقی را در آحاد افرادجامعه به دنبال داشته است. ورود این صنعت به کشور عزیزمان هرچند با موانع بسیار و فراز و نشیب‌های گسترده‌ای مواجه بود، اما تلاش بی وقفه و اهتمام نسل‌های مختلف فعالان عرصه بیمه گری، شرایط را برای گسترش، اعتلا و تعمیم فرهنگ بیمه در ایران مهیا نمود. روز بیمه در تقویم ما به عنوان نقطه عطفی که بیانگر توجه و تأیید و اشتیاق قانونگذاران و متولیان توسعه اقتصادی کشور به ضرورت توسعه بیمه است، فرصتی است بسیار مغتنم برای اینکه تمامی دست اندرکاران این حوزه در کنار هم و با هدفی واحد و مشترک برای رسیدن به نقطه مطلوب با یکدیگر تجدید میثاقی داشته باشند که نتیجه آن افزایش ضریب نفوذ بیمه و در نتیجه امکان بهره‌گیری هرچه بیشتر مردم عزیزمان از کارکردهای حمایتی و تأمینی بیمه باشد. امروز با عنایت خداوند و کارنامه شایسته تقدیری که در تکوین پایه‌های اعتماد عمومی به مقوله بیمه به دست آمده است بسترهای پیشرفت و تعالی در این صنعت به خوبی فراهم آمده است. بدون تردید در این شرایط، ارزشمندترین سرمایه صنعت بیمه نیز همان اعتمادی است که نسبت به آن در باور جامعه رقم خورده است و حفظ این سرمایه خطیر، مهم‌ترین رسالت متولیان امر بیمه‌گری است. در این راستا توجه ویژه به رویکردهای فنی و دقت در مطابقت عملیات بیمه‌گری با موازین آماری و اقتصادی و حقوقی، التزام همه بیمه گران به اصل منتهای حسن نیت و حرفه‌ای گری، به عنوان ضرورتی ویژه مطرح و پیش روی ما قرار دارد.

حضور بیمه حکمت در همایش دانشگاه علوم پزشکی

پنجمین همایش فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث با حمایت بیمه حکمت صبا توسط دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد.  در این همایش حجت‌الاسلام حسین صنعت پور امیری رئیس عقیدتی سیاسی ستاد مشترک ارتش، سرهنگ پزشک علیرضا خوشدل فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش، حجت‌الاسلام محمد شهامتی رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، دکتر مسعود طباطبایی معاون تحقیق و توسعه بازاربیمه حکمت صبا، دانشجویان و نخبگان علمی حضور داشتند.  گفتنی است، دکتر طباطبایی معاون تحقیق و توسعه بازار بیمه حکمت صبا در همایش مذکور طی سخنانی به مسائل حوزه بیمه و خدمات قابل ارائه این شرکت به مشتریان پرداخت.

 

ارسال نظر