اخبار

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۳۳۳

دریافت نشان عالی پربازده‌ترین توسط «پارس‌آریان»

در شانزدهمین اجلاس سران و مدیران معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالیرتبه ایرانی، نشان زرین استقامت ملی در خدمات سرمایه‌گذاری به علی‌اکبر امین‌تفرشی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارس‌آریان اهدا شد.

به گزارش روابط‌عمومی، در شانزدهمین اجلاس سران و مدیران معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالیرتبه ایرانی که در تاریخ 16 مهر 1397 در محل سالن همایش‌های صدا و سیما و با حضور مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد خزاعی رییس سازمان سرمایه‌گذاری، عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد، شرکت پارس‌آریان موفق شد به جهت فعالیت‌ها و اقدامات اقتصادی و سرمایه‌گذاری که انجام داده است، نشان عالی پربازده‌ترین و سودآورترین شرکت سرمایه‌گذاری در ایران را از آن خود کند. بر اساس این خبر، این اجلاس توسط دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد. اولویت دادن به تولید محصولات و خدمت راهبردی و کالاهای اساسی و رفع موانع آن، معرفی تجارب موفق سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بررسی نحوه بازارسازی و استفاده از فرصت‌های ویژه مناطق آزاد در راستای توسعه تولید ملی از جمله اهداف اجلاس استقامت ملی در تولید و خدمات بود. همچنین بررسی دستاوردها، راهکارها و طرح‌های حمایتی مناطق آزاد برای تولیدکنندگان، بررسی مشوق‌های موثر برای صاحبان صنایع به منظور سرمایه‌گذاری و توسعه تولید در مناطق ویژه اقتصادی و نحوه جذب سرمایه‌گذاران خارجی و دانش فنی در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی از دیگر اهداف برگزارکنندگان این اجلاس بود.

بازنشسته‌های کدام بانک‌ها باید بروند؟

در راستای اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، تمامی بازنشستگان بانک‌های دولتی و همچنین بانک‌هایی که در راستای اجرای اصل ۴۴ سهام آنها واگذار شده و ۱۰۰ درصد خصوصی نیستند باید پست خود را ترک کنند.

به گزارش ایسنا، از اواخر شهریورماه امسال و با اصلاح ‌بندی از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی آنها موظف شدند که تا پایان آبان‌ماه وضعیت بازنشسته‌های فعال خود را مشخص و با افراد غیرمشمول تسویه کنند. طبق قانون، روسای سه قوه، معاون اول رییس‌جمهوری، نائب رییسان مجلس و اعضای شورای نگهبان، وزیران، نمایندگان مجلس و معاونان رییس‌جمهوری و همچنین به کارگیری بازنشستگان نیروهای مسلح با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا به اضافه دارندگان اجازات خواسته مقام معظم رهبری، جانبازان بالای ۵۰ درصد، آزادگان بالای سه سال اسارت و فرزندان شهدا از این قانون مستثنی هستند. بر این اساس باید تمامی وزارتخانه‌ها، موسسات دولتی، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی نیروهای بازنشسته‌ غیرمشمول را کنار بگذارند.

 

ارسال نظر