نیاز صنعتگران سیاست بانک صنعت و معدن

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۹۳۲۸
نیاز  صنعتگران سیاست بانک صنعت و معدن

حسین مهری رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌هایی که این بانک دنبال می‌کند توجه به اصل مشتری مداری است زیرا مشتریان بانک کارآفرینند و می‌توانند به کشور برای عبور از شرایط حاضر کمک کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، مهری که در گردهمایی سراسری مدیران و روسای ستاد و شعب این بانک سخن میگفت در تشریح سیاست‌های جدید بانک افزود: خدماتی که برای مشتریان ارایه می‌شود باید از سه ویژگی سهولت، شفافیت و ارزان بودن برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن همیشه انتخاب اول صنعتگران است، تصریح کرد: مشتری‌مداری همواره برای تمام کسب و کارها مفید بوده و توصیه شده است. بنابراین بانک به عنوان یک مشاور و همراه با مشتریان، خواسته‌های آنها را شناسایی و در راستای اجرایی شدن آن

می‌کوشد . مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به اینکه این بانک به عنوان یک بانک توسعه‌ای باید برای برون‌رفت کشور از وضعیت موجود موثرتر باشد تصریح کرد: یکی از مباحث مهم، مدیریت منابع و مصارف است زیرا اگر منابع مالی هوشمندانه و کارشناسانه هدایت شود با مشکل روبه‌رو نمی‌شویم، به ویژه در شرایطی که نوسانات نرخ ارز موجب افزایش میزان مصارف شده است . وی تصریح کرد: مدیریت منابع و مصارف ازاستراتژی‌های مهم یک بانک به‌شمار می‌آید که سبب پاسخگویی سریع و به موقع به مشتریان بانک خواهد شد .

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تحقق حاکمیت شرکتی در این بانک را مورد تاکید قرارداده و افزود: ذینفعان بانک اعم از جامعه، مشتریان و کارکنان باید به صورت یکپارچه دیده شده و منافعشان مورد توجه قرار گیرد.

مهری با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات مالی به طرح‌های صنعتی تصریح کرد: در کنار تامین مالی پروژه‌های صنعتی بزرگ، تامین مالی طرح‌های نیروگاهی در سال‌های اخیر موجب کاهش میزان خاموشی‌ها در تابستان امسال شد و این از نتایج تلاش کارکنان بانک صنعت و معدن است .

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: تامین مالی صنایع کوچک و متوسط بسیارمهم است و برای تامین مالی صنایع کوچک باید به سرعت عمل کنیم زیرا تاخیر در کمک به این صنایع موجب ایجاد خسارات جبران‌ناپذیر می‌شود .

توانمندسازی بانک از طریق افزایش سرمایه موضوع دیگری بود که حسین مهری به آن پرداخت و ابراز امیدواری کرد که از طریق کمک دولت و مجلس شورای اسلامی مشکل کفایت سرمایه بانک صنعت و معدن حل شود .

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه خواستار ارتقاء فعالیتهای بانک با توجه به رسالت و ماموریت‌ها از طریق آموزش مستمر شد و افزود: ما باید مهارت‌های بانکداری نوین جهان را بیاموزیم و این کار می‌تواند موجب بهبود فعالیت‌های بانک صنعت و معدن شود .

وی بیان داشت: کلینیک عارضه یابی باید در این بانک تشکیل شود تا بتواند به شناسایی و حل مشکلات واحدهای صنعتی بپردازد، ما باید همواره در کنار صنعتگران به عنوان مشاور حضور داشته و به آنها برای حل مشکلاتشان کمک کنیم .

مهری شفاف‌سازی در فرآیند اقدامات بانک را مهم دانست و افزود: توسعه کیفی شعب یکی از مباحث عمده ماست و این امر علاوه بر امکانات فیزیکی نیاز به نیروی انسانی کارآمد دارد .

 

ارسال نظر