اخبار

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۴۱۶

برپایی مجمع فوق‌العاده بانک ملت ۲۹ مرداد

مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بانک ملت (سهامی عام) روز ۲۹ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، هیات مدیره این بانک در اطلاعیه‌ای از سهامداران دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده که به منظور بررسی عملکرد دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ برپا می‌شود، شرکت کنند. بر اساس این گزارش، مجمع یادشده در ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۹ مردادماه ۹۷ در محل مرکز همایش‌های بین المللی رایزن واقع در نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه راه آجودانیه، شماره ۲۱۰ برگزار خواهد شد.

بر این اساس، سهامداران یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند جهت دریافت برگه ورود به جلسه از روز ۲۷ تا پایان روز ۲۸ مردادماه در ساعات اداری به اداره امور سهام بانک ملت واقع در تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از تقاطع انقلاب، شماره ۱۴۴۳، ساختمان اداره کل امور مالی بانک ملت، طبقه اول مراجعه کنند. ارایه اصل و کپی کارت ملی برای سهامداران حقیقی و داشتن معرفی نامه با درج شماره ثبت و شناسه ملی سهامداران حقوقی جهت دریافت برگه ورود و حضور در جلسه مجمع الزامی است. استماع گزارش هیات مدیره در زمینه عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۶، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره عملکرد بانک در دوره مالی مذکور، بررسی و تصویب صورت‌های مالی، تصمیم‌گیری در زمینه تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی ۱۳۹۷ و تصویب حق الزحمه آنها، تعیین پاداش اعضای هیات مدیره برای عملکرد سال مالی ۹۶ و تعیین روزنامه‌های کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های بانک، دستورات جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بانک ملت خواهد بود.

پیام افخمی به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک

علی اشرف افخمی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت 21 مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک پیامی صادر کرد . در این پیام آمده است:

دستیابی به توسعه صنعتی و ایجاد اقتصادی مولد و پویا هدفی است که متخصصان، اقتصاددانان و مدیران اقتصادی کشورهای کمتر توسعه یافته با جدیت تمام به آن می‌اندیشند و به دنبال آنند که با روشی هرچه مطمئن‌تر موانع موجود در این مسیر را از پیش پای جامعه خود بردارند. یکی از کارساز‌ترین روش‌ها در این میان تکیه بر صنایع کوچک و متوسط به عنوان اهرم توسعه، با قابلیت گستردگی اجتماعی و اشتغال زایی بالاست . این نوع صنایع به سرمایه‌ای اندک نیازمندند، انعطاف پذیرند و می‌توانند بر اساس شرایط منطقه‌ای شکل بگیرند. بانک صنعت و معدن در چند سال گذشته با توجه به این واقعیت‌ها که ناشی از تجربه کشورهای موفق و توسعه یافته بوده است توجه و تمرکز مضاعفی را بر صنایع کوچک و متوسط معطوف داشته و از پیشروان تقویت و گسترش این بخش از صنایع در کشورمان بوده است. راه‌اندازی بانکداری صنایع کوچک و متوسط در بانک صنعت و معدن و مطالعات تخصصی در خصوص مشاوره و اعطای تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط نشان از عزم راسخ این بانک در راستای تقویت این بخش صنعتی کشورمان دارد. اینجانب 21 مردادماه، روز صنایع کوچک و متوسط را به همه صنعتگران و فعالان این بخش مهم عرصه صنعت کشور تبریک عرض نموده و آینده‌ای هر چه روشن‌تر را برای کشورمان آرزومندم.

مدیرکل جدید حراست بانک مرکزی منصوب شد

مدیرکل جدید حراست بانک مرکزی طی مراسمی با حضور رییس کل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی در مراسمی که عصر شنبه با حضور دکتر همتی رییس کل بانک مرکزی، خانی رییس سازمان حراست کل کشور و مدیران حراست تمامی بانک‌های کشور برگزار شد، علی عبدالله‌زاده به عنوان مشاور رییس کل و مدیرکل حراست بانک مرکزی معرفی شد.  همچنین در این مراسم از خدمات و تلاش‌های احسان معافی مدیرکل پیشین حراست بانک مرکزی تجلیل شد.

افزایش نرخ سود سپرده بانکی منتفی است

عضو شورای پول و اعتبار درباره تصمیم احتمالی دولت برای افزایش نرخ سود سپرده بانکی گفت: در حال حاضر بانک‌ها به هیچ‌وجه شرایط افزایش نرخ سود سپرده بانکی را ندارند. بانک‌ها در حال حاضر دچار مشکلات جدی هستند که باید به آن توجه شود. به گزارش تسنیم بهمن عبدالهی درباره بسته پیشنهادی دولت گفت: با توجه به اینکه سیاست‌های اعلام شده در فروردین ماه سال جاری و اعلام تخصیص ارز 4200 تومانی به تمام متقاضیان از نظر ما سیاست درستی نبود در شورای پول و اعتبار چندین بار روی این موضوع بحث شد و اعتقاد داشتیم بایستی این موضوع اصلاح شود. در آن زمان تمام مصارف کشور را به ارز 4200 تومانی ارجاع دادند که سیاست درستی نبود و ضرورتی نداشت که به تمام مصارف ارز 4200 تومانی داده شود.

 

ارسال نظر